Klattrup skrev:ikke at jeg forstår hvorfor det ikke virker ved dig, men jeg kender skam også et andet program der kan finde brugernavn og password fra Outlook Express, det program hedder
SIW (jeg foreslår at downloade den der hedder "SIW with installer")
i SIW skal du kigge under 'Software' -> 'Secrets' efter 'Outlook Express Account'
Hej Klattrup.
Undskyld det sene svar, som har sine årsager.
Jeg brugte dit medsendte link. SIW og det lykkedes at installere det og bruge det.
Det visste forskellige udagever af mine opstillinger til Outlook express og i samtlige havde jeg det samme kodeord *********
Og så blev jeg bare bekræftet i, at det var det samme, som det jeg ville bruge, når jeg installerede Thunderbird.
Så fjernede jeg alle spor af den tidl. installering af Thunderbird (ifølge Thunderbirds egen vejledning, som lykkedes meget fint,) og så installerede jeg en helt ny og frisk Thunderbird og fulgte nøjagtigt Kim Ludvigsens "manual" for installationen af Thunderbird. Men når jeg bliver bedt om adgangskode, og jeg skriver den jeg fandt i SIW, bliver jeg oplyst om, at den er forkert.
Jeg ville jo gerne have en e-mailadresse i Thunderbird, så der kunne skrives til mig i dette program, men det vil ikke lykkes, som jeg ønsker det.
Jeg får godt nok oprettet selv mail-programmet, og jeg kan også sende mails fra det.
Men der kan ikke skrives til det ifølge min opsætning.
Jeg må nok nøjes med mit gamle OE.
Er det ikke muligt at have begge mailprogrammer - både OE og Thunderbird?
Mvh og god weekend
meretejo