Nanna skrev:Siden er meget enkel i layout indtil videre er kun opsat kontaktsiden. Jeg regner med ialt 30 sider, når den er færdig.
http://www.eeh.dk
Umiddelbart vil jeg anbefale dig ikke at forsøge at midterstille lodret. Jeg kan se, at du har forsøgt at gøre det med at indsætte tomme linjer, og den metode skal du i hvert fald ikke bruge. Problemet er, at du ikke ved, hvor meget plads den besøgende har i højden, så du risikerer reelt, at de blot ser en tom side, fordi indholdet først kommer længere nede.
Et JavaScript er lidt mere intelligent, men prøv i stedet at blot lave en lille smule luft i toppen (som fx afstanden på denne side).
Nanna skrev:Et andet problem er at billedet(dk-kort) på nogle computere placeres under tesksten istedet for ved siden af!
Det burde ske på alle computere, sådan som koden er nu. Dobbeltklik på billedet => fanen Udseende => brug rullemenuen Juster teksten langs billedet til at vælge, hvor teksten skal placeres i forhold til billedet.
Nanna skrev:Når billeder placeres med lag, sidder de fast på siden, kan det ændres?
Lag-funktionen fjerner billedet fra de andre elementers placering. Den slags kan være praktisk i nogle tilfælde, men det er nok ikke noget, du har brug for. Placér i stedet billedet som normalt, og brug så rullemenuen som nævnt ovenfor til at fastsætte, hvordan teksten skal placeres omkring billedet.
Mvh.
Kim Ludvigsen