Søgning i IE8

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Søgning i IE8

Indlægaf konus » man maj 31, 2010 21:51

Hej... Da jeg er 2min gammel herinde, håber jeg, at denne tråd er placeret i det rette forum... :?

Mit problem er, at når jeg søger i google, ex. ekstrabldet. dk får jeg linket som normalt og kan efterfølgende komme ind på deres hjemmeside. Vælger jeg efter, at være kommet ind på deres side, at klikke på tilbage knappen, springes der så at sige et led over og jeg kommer derfor tilbage til google, med et skærmbillede uden søgeforslag. Den burde jo egentlig gå tilbage til siden med søgeforslag. Hvorfor gør den ikke det???

Jeg håber det giver mening, selvom det var lidt kringlet...

På forhånd tak!

Konus
konus

Re: Søgning i IE8

Indlægaf Kim Ludvigsen » man maj 31, 2010 22:45

Jeg kan ikke gendanne problemet her, jeg kommer tilbage til siden med søgeresultater.

Ikke at det løser dit problem, men lad være med at bruge Google, når du kender den ønskede adresse. Google er til at søge efter det, som du ikke kender. Når du kender adressen, så skriv den i adressefeltet øverst i Internet Explorer i stedet for i Googles søgefelt. Dels går det hurtigere, dels kan Google ikke følge med i, hvilke sider du besøger.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt