Manglende blå skrift.

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Manglende blå skrift.

Indlægaf nesager » fre feb 26, 2010 8:25

Hej.
Når jeg starter Google op mangler den blå skrift der normalt står,men kommer når jeg bevæger musen lidt.
Hvad kan det skyldes ?
Mvh. nesager.
Ps. Jeg kan da godt leve med det,men det vil da være rart med en god forklaring.
nesager

Re: Manglende blå skrift.

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre feb 26, 2010 8:33

Kan du forklare lidt nærmere, hvad det er for en blå skrift, du mangler?

Er det alle linkene [1], der ikke er der, eller er de der, men i en anden farve, eller noget helt tredje?

[1] Avanceret søgning, Sprogværktøjer, Annoncér med Google, Alt om Google osv.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf nesager » fre feb 26, 2010 8:52

Håber ar det her kan forklare det.

http://up-it.dk/dl/qq/

Mvh. nesager
nesager

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre feb 26, 2010 9:01

Det ser ud til at være en ny funktion, de har lavet. Det er ikke særlig gennemtænkt efter min mening, men tanken har nok været ikke at forvirre med en masse links, hvis man bare skal indtaste en søgning i søgefeltet. Jeg synes, man bliver mere forvirret af de manglende links.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf nesager » fre feb 26, 2010 9:58

Kim Ludvigsen skrev:Det ser ud til at være en ny funktion, de har lavet. Det er ikke særlig gennemtænkt efter min mening, men tanken har nok været ikke at forvirre med en masse links, hvis man bare skal indtaste en søgning i søgefeltet. Jeg synes, man bliver mere forvirret af de manglende links.

Det har nu været der længe.
Det mit spørgmål var, er at når jeg starter op er der ikke noget med blåt, først når musen får et lille skub kommer den blå skrift,det er det der undrer mig.
Ved ikke om det er en bedre forklaring,mener ikke at det har været sådan hele tiden.

Mvh. nesager

Her er link til det øverste.
http://up-it.dk/dl/1y/
nesager

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre feb 26, 2010 10:08

Det er netop det, den nye funktion går ud på: At linkene ikke er synlige, før man bevæger musen over siden eller trykker på tabulator-tasten.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf nesager » fre feb 26, 2010 10:13

Kim Ludvigsen skrev:Det er netop det, den nye funktion går ud på: At linkene ikke er synlige, før man bevæger musen over siden eller trykker på tabulator-tasten.

Hej igen.
Tak for svarene,det var jeg ikke klar over,troede at der var noget galt med et eller andet.
God Weekend.
Mvh. nesager
nesager

Tilbage til Hjælp til alt