sidemenu og tekst fylder for meget

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

sidemenu og tekst fylder for meget

Indlægaf dotter » man okt 12, 2009 16:19

Kære Ludvigs Hjørne

Jeg håber I kan hjælpe mig igen.
Jeg har en såkaldt "Freemail" fra TDC og mit styresystem er Windows XP-Home Edition. Min browser er Firefox.
Mit problem er følgende: Når jeg modtager mails fylder sidepanelet og teksten mere end der kan stå på skærmen
(opløsning 1024 X 864), med det resultat at jeg skal scrolle vandret for at læse en mail. Og det er dæleme irriterende !
Kan I give mig et godt råd til at slippe for denne misere ?

Venlig hilsen
dotter
dotter

Re: sidemenu og tekst fylder for meget

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 12, 2009 16:47

Det må enten være med vilje, at Freemail har valgt at satse på, at brugerne har høje opløsninger, eller det må være en fejl i koden. Jeg har ikke selv Freemail, så jeg kan desværre ikke se, om det skyldes en fejl. Virker siden uden rul i Internet Explorer?

Det er muligt at installere en udvidelse i Firefox, der kan rette op på fejl eller uhensigtsmæssigheder på hjemmesider, men det er desværre noget nørdet, fordi man skal have styr på css-koder (koder til layoutet på en hjemmeside).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: sidemenu og tekst fylder for meget

Indlægaf dotter » tors okt 29, 2009 17:52

Kim Ludvigsen skrev:Det må enten være med vilje, at Freemail har valgt at satse på, at brugerne har høje opløsninger, eller det må være en fejl i koden. Jeg har ikke selv Freemail, så jeg kan desværre ikke se, om det skyldes en fejl. Virker siden uden rul i Internet Explorer?

Det er muligt at installere en udvidelse i Firefox, der kan rette op på fejl eller uhensigtsmæssigheder på hjemmesider, men det er desværre noget nørdet, fordi man skal have styr på css-koder (koder til layoutet på en hjemmeside).

Hej Kim

Tak for svar.
Jeg prøver i I.E.

Mvh
Dorte
dotter

Tilbage til Hjælp til alt