Optagelse bliver delt mange gange

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Optagelse bliver delt mange gange

Indlægaf skøtt » lør okt 10, 2009 20:23

Fik et lille problem da jeg prøvede programmet for første gang.
Når jeg optager fra skala fm opdeler den hele tiden mp3 filerne, tror max de vare 10 til 20 sek. Er der noget man kan slå til så den bare optager det hele i en fil, som den fx gør når jeg optager fra nova fm?
skøtt

Re: Optagelse bliver delt mange gange

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør okt 10, 2009 20:30

Er det Screamer Radio, du bruger?

I så fald må problemet skyldes, at stationen udsender oplysninger, der får Screamer Radio til at tro, at et nyt nummer starter. Så vidt jeg husker, kan du slå opdelingen fra numre fra i indstillingerne, men så vil du til gengæld ikke få opdelt numrene korrekt ved de andre stationer, hvor det ellers fungerer fint nok.

Jeg sidder ikke lige med programmet ved hånden, men indstillingen bør findes på fanen Recording i indstillingerne.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf skøtt » lør okt 10, 2009 20:44

Ja det er screamer radio.
Det er nemlig problemet at den hele tiden skriver hvad der er nu og hvad der kommer om lidt. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står noget med at den opdeler.
skøtt

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør okt 10, 2009 21:01

Nu har jeg lige haft tjekket programmet, og jeg huskede åbenbart forkert. Jeg kan desværre genskabe problemet her, og jeg kan ikke umiddelbart finde en løsning.

Så vidt jeg husker, virker det fint med andre stationer, der udsender løbende oplysninger. Og hvis jeg husker korrekt her, så må problemet skyldes, at Skala FM udsender deres oplysninger i et forkert format.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf skøtt000 » lør okt 10, 2009 21:04

Er der et andet program der virker, eller vil der opstå samme problem?
skøtt000

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør okt 10, 2009 21:17

Jeg har ikke erfaring med andre programmer. Måske der findes programmer, der bruger en anden opdelingsmetode. Og ellers findes der i hvert fald programmer, som ikke opdeler numrene.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf linux-abc.dk » søn okt 11, 2009 10:00

Jeg tror det har noget med enten flash eller windows at gøre, for hos mig kører det perfekt i firefox, både i Ultimate Edition 2.1 og 2.3
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 11, 2009 11:03

linux-abc.dk skrev:Jeg tror det har noget med enten flash eller windows at gøre, for hos mig kører det perfekt i firefox, både i Ultimate Edition 2.1 og 2.3

Problemet er i programmet Screamer Radio, der kan bruges til at optage netradio. Programmet opdeler automatisk optagelsen i de enkelte numre ud fra oplysninger, som radiostationerne sender. Problemet med den pågældende station er, at de sender forkerte oplysninger ud, så numrene bliver opdelt forkert.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf linux-abc.dk » søn okt 11, 2009 12:15

Kim Ludvigsen skrev:
linux-abc.dk skrev:Jeg tror det har noget med enten flash eller windows at gøre, for hos mig kører det perfekt i firefox, både i Ultimate Edition 2.1 og 2.3

Problemet er i programmet Screamer Radio, der kan bruges til at optage netradio. Programmet opdeler automatisk optagelsen i de enkelte numre ud fra oplysninger, som radiostationerne sender. Problemet med den pågældende station er, at de sender forkerte oplysninger ud, så numrene bliver opdelt forkert.

Sorry, den misforstod jeg lige :oops:
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne