Favoritter

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Favoritter

Indlægaf bullerbob » fre jul 24, 2009 21:49

God aften, jeg er helt ny her på dette hjælpeforum,(24/7-09 kun 5 md.til jul :D) har kikket mig lidt rundt, og syntes det ser meget intressant ud, så jeg vil lægge ud med en lille mærkelig ting på min PC, her de sidste par dage sker der det at nogle af mine favoritter så som spywarefri, plejer der at værer et grønt ikon for spywarefri, men nu står der BT med rødt og KanDu har fået det L ligesom der er på fanen i Judvigs hjælpeforum, hvad er det for noget og hvorfor :?:
Jeg ved godt det er et lille problem, men håber på lidt hjælp :?

Hilsen Hans/Hvidovre
Ord bruger man til tre ting:
1.Til at udtrykke tanker.
2.Til at skjule tanker.
3.Til at dække over,at der ingen tanker er
bullerbob

Geografisk sted: Hvidovre

Re: Favoritter

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jul 24, 2009 22:49

Der er sikkert gået rod i de midlertidige internetfiler. Prøv at slette dem, så vil jeg tro, ikonerne bliver rigtige, næste gang du besøger de pågældende sider.

Hvis du ikke ved, hvordan du sletter de midlertidige internetfiler, så fortæl lige, hvilken browser du bruger.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf bullerbob » lør jul 25, 2009 10:23

Kim Ludvigsen

Jeg sletter de midlertidige internetfiler næsten hver gang jeg slukker for min PC.
Men lige nu ser det ud til at det virker som det skal, men jeg vil lige vente lidt og se om det opstår igen så vender jeg tilbage, det er vel OK.

Hilsen Hans/Hvidovre
2.Til at skjule tanker.
bullerbob

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 25, 2009 11:52

Er der nogen speciel grund til, at du sletter dem? Det er der normalt ingen grund til, medmindre man oplever problemer som forkerte ikoner eller hvis man deler computer med andre, og de ikke skal kunne se, hvad man har lavet.

De midlertidige internetfiler er en hjælp, så siderne indlæses hurtigere, når man besøger en tidligere besøgt side.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf bullerbob » lør jul 25, 2009 13:53

Til Kim Ludvigsen

Nej det er der vel heller ikke, men det er blevet en vane, måske en af de dårlige :)
Du skriver Citat: (Det er der normalt ingen grund til, medmindre man oplever problemer som forkerte ikoner) Citat slut
Kan det værer derfor jeg har problemer med mine favoritter ? det er først kommet her for en til tre uger siden.

Hilsen Hans/Hvidovre
2.Til at skjule tanker.
bullerbob

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 25, 2009 14:07

Når du sletter de midlertidige internetfiler, så slettes de huskede favikoner også. Favikonerne er de små ikoner, der vises til venstre i adressefeltet. Så i stedet for den rigtige ikon, vil du få vist standardikonen, nemlig et "e". Dette gælder, hvis du bruger Internet Explorer, og hvis der ikke er lavet om på funktionen i de nyere versioner af Internet Explorer.

Noget lignende bør gøre sig gældende i alternative browsere som fx Firefox.

I ingen af browserne bør sletningen resultere i en forkert ikon.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf bullerbob » man jul 27, 2009 7:13

Hvad sker der lige her, nu her til morgen, så er mine favoritter på spywarefri igen med rødt BT, og jeg har IKKE i går aften slættet midlertidige internetfiler for at se om det var det der lavede bøvl, og jeg har heller ikke været på BT men på Ekstra Bladet :oops: kan i sige noget om hvad der sker eller må jeg leve med det???

Hilsen Hans/Hvidovre
2.Til at skjule tanker.
bullerbob

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jul 27, 2009 8:23

Jeg tør desværre ikke sige, hvad der går galt. Hvilken browser benytter du, og i hvilken version (klik på Hjælp => Om ...)
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf bullerbob » man jul 27, 2009 9:15

Til Kim Ludvigsen

Internet Explorer 7

Version 7.0.5730.13

Hilsen Hans/Hvidovre
2.Til at skjule tanker.
bullerbob

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jul 27, 2009 14:42

Ok, så burde det virke. Internet Explorer 6 er kendt for at have problemer med ikonerne, men 7'eren og 8'eren retter op på dette.

Du bør nok overveje at opgradere til 8'eren. Det gør sikkert ikke nogen forskel med dette problem, men det løser mange andre problemer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt