installation af Adobe flash player

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

installation af Adobe flash player

Indlægaf birthe-schwartz » ons jun 03, 2009 15:02

Jeg kan ikke installere Adope Flash Player. Når jeg prøver får jeg meddelelsen "installed succesfulled", men der er ikke installeret noget.
Jeg har søgt og ledt, men den er ingen steder og jeg vil rigtig gerne bruge den til at se kataloger mv.

kan nogen hjælpe mig????????????
birthe-schwartz

Re: installation af Adobe flash player

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jun 03, 2009 15:22

Du kan ikke finde Flash Player blandt dine installerede programmer. Du får i stedet installeret et plug-in i din browser, så du kan se Flash på hjemmesider. Prøv at bruge din browser til at gå ind på http://youtube.com og tjek, om du kan se videofilmene på siden.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » ons jun 03, 2009 15:35

Kim Ludvigsen skrev:Du kan ikke finde Flash Player blandt dine installerede programmer. Du får i stedet installeret et plug-in i din browser, så du kan se Flash på hjemmesider. Prøv at bruge din browser til at gå ind på http://youtube.com og tjek, om du kan se videofilmene på siden.

:roll: OK - jeg prøvede - og fik denne her

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

Hva så""

Lige et spørgsmål - det var måske ikke så smart af mig at opgive min mail-adresse. Når jeg "forhåbentlig" har løst mit problem, kan jeg så sletter mit indlæg?????

Jeg kører for øvrigt med Windows Vista.
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jun 03, 2009 15:39

Gæst skrev:Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

Hva så""

Klik på linket til at hente den nyeste version og installér den så. Hvilken browser bruger du (Internet Explorer 7/8 eller Firefox)?

Gæst skrev:Lige et spørgsmål - det var måske ikke så smart af mig at opgive min mail-adresse. Når jeg "forhåbentlig" har løst mit problem, kan jeg så sletter mit indlæg?????

Du kan ikke ændre i indlæg, når du kun er gæst i forummet. Jeg har slettet din mailadresse.

Gæst skrev:Jeg kører for øvrigt med Windows Vista.

Det kan have betydning - ved du, om du bruger 64-bit-udgaven? Jeg har tidligere hørt om andre, der har haft problemer med Flash i 64-bit-udgaven.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gamle Hansen » ons aug 12, 2009 11:57

Gå ind i google og skriv adobe
så kommer du ind i adobe flash player
Du skal så trykke på den gule bjelke der kommer frem
oppe i toppen af skermen :D :)
Gamle Hansen