Jeg har ikke adgang til en XP lige i øjeblikket, og kan først svare mere konkret i løbet af søndagen. Hvis ikke andre svarer, så en ledetråd:
Du skal ind i diskhåndteringen i XP (brug evt. hjælpefunktionen i XP). her skal du finde den gamle Ubuntu-partition og slette den.
Du kan så formatere den og herefter bruge den i Windows. Eller du kan vist i stedet ændre størrelsen på Windows-partitionen, så den overtager den tomme plads.
Mens du skriver dit indlæg er der forneden to faneblade, et med indstillinger og et med Upload af vedhæftede filer Find filen ved tryk på gennemse, og tryk så på Tilføj filen
uploasd.jpg (11.96 KiB) Vist 5161 gange
Så kommer der et andet billede frem, tryk så på Placer inline (det er i hvert fald sådan jeg har gjort)
Hej Der er noget om, at filsystemet FAT32, kun kan læse - bruges med, op til 30 GB - tror jeg, at det er. Der er en begrænsning på størrelsen, jeg er ikke sikker på, hvor meget det er. Nej det er 4 GB, og det passer ikke her: http://www.velocityreviews.com/forums/t ... ndows.html Længere nede i teksten, er det også 32 GB: ... You cannot format a volume larger than 32 GB in size using the FAT32