Mail regler i Tordenfuglen?

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Mail regler i Tordenfuglen?

Indlægaf Duke59 » søn feb 22, 2009 11:07

Hej Kim eller en af i andre

Jeg har mange mapper og mpdtager mails som jeg gerne vil have direkte ned i de mapper, jeg syens ikke rigtig jeg kan finde et punkt hvor jeg kan lave disse "mail regler" som gør dette, nogen der kan gi mig et hint, jeg har læst lidt på hjælpen men også her syens jeg ikke jeg finder svaret.

MVH Duke59
Duke59

Re: Mail regler i Tordenfuglen?

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 22, 2009 11:18

Jeg vil næste tro, at denne side kan hjælpe lidt:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... filtre.php
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Klattrup » søn feb 22, 2009 11:25

Hvis det mod forventning ikke skulle hjælpe med Kims side, så kan disse to billeder måske give dig en ide om hvordan det kan laves (jeg tog skærmskud mens Kim skrev, og nu vil jeg altså bruge dem :D )
filter1.jpg
filter1.jpg (21.13 KiB) Vist 3941 gange
filter2.jpg
filter2.jpg (23.38 KiB) Vist 3942 gange
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf Duke59 » søn feb 22, 2009 20:25

Tak til jer begge, jeg kan så ikke forstå den oversættelse men ok sådan er det jo, havde godt set det filter der man lagde ikke lige det sammen med "regler" og hvad jeg så også synes er lidt mærkelig er at man skal gøre det for hver konto, eller er det en misforståelse?
Duke59

Indlægaf Kim Ludvigsen » man feb 23, 2009 10:01

Duke59 skrev:hvad jeg så også synes er lidt mærkelig er at man skal gøre det for hver konto, eller er det en misforståelse?

Hvis jeg forstår det ret, så bruger du flere forskellige konti, som du får samlet i en enkelt indbakke. I så fald opretter du blot filtret på Lokale mapper.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Duke59 » man feb 23, 2009 11:37

Kim Ludvigsen skrev:
Duke59 skrev:hvad jeg så også synes er lidt mærkelig er at man skal gøre det for hver konto, eller er det en misforståelse?

Hvis jeg forstår det ret, så bruger du flere forskellige konti, som du får samlet i en enkelt indbakke. I så fald opretter du blot filtret på Lokale mapper.

Ok så jeg ikke helt faldet bag af en vogn :D for det er nemlig hvad jeg har gjort, ville bare være sikker. iøvrigt så fandt jeg ud af at man kan oprette "filtre" aka "regler" hurtigt ved hjælp af læseruden her kan afsender ses, højreklik på den og opret derfra et nyt filter/regel :wink:

Tak for hjælpen

MVH Duke59
Duke59

Tilbage til Hjælp til alt