Kim Ludvigsen skrev:
Sikke en arrig fyr du har fundet.
Kim Ludvigsen skrev:Jeg ved ikke, hvordan din statistik virker, men det kan jo være den samme person, som har klikket sig frem og tilbage efter at være kommet ind via ww. Du kan jo prøve at tjekke statistikken, om du har fået noget lignende med xxx.janss.dk.
Det kan det ikke, for i så fald ville besøget ikke blive vist som besøg fra en ekstern side.
Kim Ludvigsen skrev:Altså så du med ww. får vist en anden dato end 24/1 som den nyeste tilføjelse? Det kan jeg i så fald ikke forklare.
Det er rigtig opfattet dog med den rettelse. at jeg netop får vist datoen 24/1 som er forkert. Den rigtige er 29/1.
Det var netop disse ting, som fik mig mig til at tænke på en spøgelses side.
Men for få minutter siden, er jeg begyndt at mistænke goggle for at være synderen. Jeg har en overvågning på mine sider. Change Detektion, tror jeg det hedder. En overvågning jeg tilføjede fordi jeg i andra fora læste advarsler om, at sider blev hacket og skjult indhold tilføjet.
Jeg fik netop nu en advarsel om, at min forside var ændret. Ændringen var netop at der var blevet tilføjet indhold den 24/1. Altså må det være bagefter for den sidste tilføjelse var jo den 29/1. Og nu tror jeg altså, at det er Goggle som driller mig.
Hvis min mistanke er rigtig, løser det ikke meget. For så kan jeg ikke forstå, hvordan en besøgende har fundet den side. Og langt mindre hvor de 2 w, kommer fra.
Uhyggen breder sig
Der er også noget efter dette forum. De sidste to gange jeg har skrevet et indlæg, er jeg blevet logget ud mens jeg skev. Så måtte jeg logge ind igen, for at få sendt mit indlæg.