Microsoft .NET Framework

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Microsoft .NET Framework

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs jan 06, 2009 14:17

Hej Ludvigs Hjørne

Jeg har installeret Microsoft .NET Framework på min PC. Jeg kan ikke huske om det er noget der er installeret automatisk eller om det er noget jeg har gjort i forbindelse med installation af andet software. Er Microsoft .NET Framework noget der installeres automatisk via Windows Update?
Grunden til mit spørgsmål er, at jeg har fået én til at installere odf-converter-integrator til Windows, som kræver Microsoft .NET Framework 2.0 eller senere.
Af en eller anden grund virker den ikke. Vil der ske noget "uhensigtsmæssigt" hvis jeg giver vedkommende et download-link til Microsoft .NET Framework 3.5?
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Re: Microsoft .NET Framework

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jan 06, 2009 15:21

.NET leveres via Windows Update, men det skal vælges manuelt - efterfølgende opdateringer kommer automatisk.

I stedet for et downloadlink, så bed vedkommende gå ind på Windows Update ("Valgfrie komponenter" hedder knappen vist) for at installere - det kan være, der ligger andet og venter.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Microsoft .NET Framework

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs jan 06, 2009 15:28

Hej Kim

Tak for hjælpen.
Jeg har bedt vedkommende om, at benytte Windows Update. Der var ikke nogle Microsoft .NET Framework at hente der.
Nu venter jeg på svar om der er installeret noget Microsoft .NET Framework på computeren overhovedet.
Ellers bliver det nok Download-linket.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Tilbage til Hjælp til alt