Jobliste

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Jobliste

Indlægaf Mikiz » man sep 08, 2008 20:05

Hej mit navn er Michael.

har prøvet at søge for "blokert jobliste" og jobliste. og kunne ikke se andre med samme topic.

jeg har et mindre problem fik en spyware og tror jeg har fjernet den, for har lige installeret northen anti virus og den siger alt er fjernet, men efter jeg fik den, så når jeg trykker ctr+alt+delete for at komme til jobliste hvor man kan vælge processer osv. så kommer den op med "jobliste er blevet deaktiveret af administratoren".

er der nogle der kunne fortælle om det fordi jeg stadig er hacket, eller viruset er væk og jeg skal bare aktivere den igen, og evt hvordan man gør? :)
Mikiz

Re: Jobliste

Indlægaf Klattrup » man sep 08, 2008 20:16

Du kan aktivere det ved hjælp af det lille program på http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.htm
Der skal sikkert genstartes.
Hvis det ikke hjælper, må der være kommet snavs ind på din maskine
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf Mikiz » man sep 08, 2008 20:57

tusind tak kan endelig åbne igen, men vil det sige jeg stadig kan havde en virus?.
bemærket i min processor der en ting jeg ikke har set før den hedder.

hoxkrifi.exe
og
aluschdulersvc noget.

tusind tusind tak dejlig support og så hurtig svar.
Mikiz

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 08, 2008 21:44

Mikiz skrev:tusind tak kan endelig åbne igen, men vil det sige jeg stadig kan havde en virus?.

Det kan ikke afvises, men det er ikke sikkert. Virussen kan have ændret en indstilling, som ikke blev ændret tilbage, da virussen blev fjernet, men som nu er blevet ændret tilbage.

Mikiz skrev:bemærket i min processor der en ting jeg ikke har set før den hedder.
hoxkrifi.exe

Den kender Google ikke.

Mikiz skrev:aluschdulersvc noget.

Det er vist noget, der hører til Nortons sikkerhedspakke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf mikiz » man sep 08, 2008 21:51

præcis prøvet også at google dem, ja før jeg installeret northen fik jeg også tit pop up med, jeg havde spyware og jeg kunne fjerne det ved at gå på en hvis hjemmeside, og den er stoppet med at komme, alt virker faktisk normalt bortset fra jeg ikke kunne bruge joblisten.

men alt virker perfect især efter det link til at åbne joblisten, er jeg virkelig taknemmelig for :) 10/10 stjerner for super hurtig support .
mikiz

Tilbage til Hjælp til alt