MMradio.se.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

MMradio.se.

Indlægaf nismo » søn jul 13, 2008 18:14

Hej Kim.

Jeg har lige været inde og hente radio på din side, og programmet er simpelthen genialt :D

Men jeg har altså el problem med MMradio.se. I menuen står den som www.MMradio.dk, men det er en og samme station. Jeg kan ikke afspille musik fra deres side??

Jeg har søgt på dit forum, og fundet frem til at de i januar lavede siden om til http://www.mmradio.se/mmradio128.pls , men det virker heller ikke. De har en afspiller på deres side som hedder http://webplayer.mmradio.org/, men smider du det link ind i "åben URL", skriver den bare Spiller ikke, ukendt stream-type.

Kan du hjælpe mig lidt på vej?? Jeg vil nemlig gerne optage min kammerats programmer :D

På forhånd tak.
/Jens :D
nismo

Indlægaf Klattrup » søn jul 13, 2008 18:35

Jeg ville prøve med mms://media3.xstream.dk/mmradio i screamer radio
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf nismo » søn jul 13, 2008 18:48

Nå men det var jo meget simpelt :) Tak for hjælpen :)
/Jens :D
nismo

Re: MMradio.se.

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jul 13, 2008 18:48

nismo skrev:Men jeg har altså el problem med MMradio.se. I menuen står den som www.MMradio.dk

Hvor længe siden er det, at du har hentet programmet? Så vidt jeg husker, har jeg fjernet mmradio fra stationsoversigten. Dels fordi stationen har skiftet adresse på streamet, og dels fordi der er tale om en svensk radiostation.

Hvis du kan bruge Ivans adresse, så tilføj stationen til dine foretrukne i Screamer Radio. Og hvis du har den gamle stationsliste, så hent den nye fra 20. juni - der er en del stationer, der ikke virker i den gamle liste.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne