windows opdatering

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

windows opdatering

Indlægaf mads » tors jul 10, 2008 15:44

Hej

Er der nogen der har erfaring med den opdatering til Windows XP der blev tilgængelig igår via Automatisk opdatering? Når jeg installere denne opdatering kan jeg ikke komme på internettet. Når jeg så via systemgendannelse går tilbage til en tidligere gendannelsestidspunkt kan jeg igen komme på nettet.
Er der nogen der har en idé til hvordan jeg kan opdatere uden derefter at blive smidt af nettet?

Mads
mads

Indlægaf Slente » tors jul 10, 2008 22:16

Hej Mads
Jeg havde faktisk det samme problem. Jeg opdagede, at det var min firewall, der blokerede. Jeg brugte Zonealarm, er det også den du bruger. Nu har jeg installeret McAfee`s gratis firewall, så kører det igen. Jeg kædede ellers ikke Windows-opdateringen sammen med problemet, men efter at havde læst dit indlæg, så jeg ligheden i vores problemer. Håber at det kan hjælpe dig.
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Windows opdatering

Indlægaf mads » fre jul 11, 2008 4:57

Hej Torben

Jo, jeg har faktisk Zonealarm, og jeg talte med en fra min internet udbyder som fortalte at der netop den pågældende nat var kommet en opdatering til Zonelarm som havde "lagt rigtig mange computere ned".
Så du har nok ret i at det er den der driller, den har jeg ellers været glad og tryg ved. Hvor har du din gratis version af McAfee firewall fra?

Mvh Mads
mads

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jul 11, 2008 11:13

Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Windows opdatering

Indlægaf Slente » fre jul 11, 2008 11:46

mads skrev:Hej Torben

Jo, jeg har faktisk Zonealarm, og jeg talte med en fra min internet udbyder som fortalte at der netop den pågældende nat var kommet en opdatering til Zonelarm som havde "lagt rigtig mange computere ned".
Så du har nok ret i at det er den der driller, den har jeg ellers været glad og tryg ved. Hvor har du din gratis version af McAfee firewall fra?

Mvh Mads

Hej Mads
Jeg har MCAfee fra cdèn som følger med "Komputer for alle", men du må kunne Google dig ind på et link, hvis du ikke bruger Kim`s link, og opdatrerer Zonealarm.
Torben Slente
Slente

windows opdatering

Indlægaf mads » fre jul 11, 2008 16:57

Hej

Tak til jer begge 2. Jeg har benyttet mig af det link som du, Kim, gav og da jeg havde opgraderet ZoneAlarm kunne jeg opdatere windows og derefter komme på nettet uden problemer, herligt, så tak igen

Mads
mads

Indlægaf Slente » fre jul 11, 2008 17:26

Hej igen
Ja jeg har også benyttet linket fra Kim, så Zonealarm igen er på min maskine. Gammel kærlighed ruster ikke.
Torben Slente
Slente

Tilbage til Hjælp til alt