Afstand til flydestop

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Afstand til flydestop

Indlægaf Jan » søn jul 06, 2008 8:37

Jeg har fået sat en masse billeder ind, og de står alle pænt. Nu har jeg igen kvajet mig, men fejlen kan jeg bare ikke finde.

For at få billederne til at stå under hinanden, bliver jeg nødt til at indsætte en masse linieskift. Så risikerer jeg at det vises tåbeligt i andre browsere, tror jeg. Problemet kan ses her: Linket slettet da problemet er løst.

Hovsa, nu opdagede jeg lige at på den side, og kun på den, virker klassen logo ikke.
Senest rettet af Jan tirs sep 16, 2008 6:14, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen
Jan
Jan

Geografisk sted: Himmerland

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jul 06, 2008 9:05

Du har indsat:
<span class="flydestop">
i stedet for:
<div class="flydestop"></div>

Mht. logoet, så har du fået indsat et flydestop, som vist ikke skal være der. Allerøverst i koden, skal du udskifte:
<div class="side flydestop">
med
<div class="side">
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jan » søn jul 06, 2008 9:29

Kim Ludvigsen skrev:Du har indsat:
<span class="flydestop">
i stedet for:
<div class="flydestop"></div>

Ja minsanten har jeg det. Det har jeg gloet på i tre timer, men jeg kunne bare ikke se det.

Kim Ludvigsen skrev:Mht. logoet, så har du fået indsat et flydestop, som vist ikke skal være der. Allerøverst i koden, skal du udskifte:
<div class="side flydestop">
med
<div class="side">

Også det. Det fatter jeg intet af. Jeg har jo en model jeg bruger, Og jeg piller aldrig ved den. Underligt, men nu virker det. Mange tak.
Venlig hilsen
Jan
Jan

Geografisk sted: Himmerland

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne