Svare på mails

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Svare på mails

Indlægaf Torkil » fre jun 27, 2008 13:15

Når jeg i Thunderbird svarer på mails har jeg valgt at jeg vil svare over den originale mail. TB starter også, men så indsætter den den originale mail og lader mig fortsætte nedenunder :shock: . Kan jeg ikke gøre det så alt hvad jeg svarer kommer over det tilsendte ??
Jeg kan naturligvis bare klikke deroppe, men det gider jeg ikke !! :D

Kan det i øvrigt også gøres så videresendte mails ikke fremtræder som vedhæftede filer ?
Torkil

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 27, 2008 13:27

Funktioner => Kontoindstillinger => markér Komposition & adressering i oversigten til venstre => vælg Start mit svar over det citerede i rullemenuen => OK

Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanen Generelt => knappen Konfigurations redigering => skriv i filter-feltet: forward => dobbeltklik på linjen mail.forward_message_mode => skriv: 2 => OK => luk vindue => Luk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Svare på mails

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre jun 27, 2008 13:38

Hej

Kan det i øvrigt også gøres så videresendte mails ikke fremtræder som vedhæftede filer ?

Hvad med menuen Meddelelser -> Videresend som -> En del af selve meddelelsen? Det er måske noget andet?

Jørgen
Jørgen Rasmussen

Re: Svare på mails

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 27, 2008 13:48

Jørgen Rasmussen skrev:Hvad med menuen Meddelelser -> Videresend som -> En del af selve meddelelsen? Det er måske noget andet?

Nej, det er det samme som den avancerede indstilling ovenfor. Men man skal så vælge det hver gang.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Svare på mails

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre jun 27, 2008 13:55

Hej igen

Der er vist en indstilling som gør det muligt altid at videresende en meddelelse som en del af selve meddelelsen.

Menuen Funktioner -> Indstillinger -> Redigering -> Generelt -> Vælg "Videresend meddelelser som: En del af selve meddelelsen"

Jørgen
Jørgen Rasmussen

Indlægaf Torkil » fre jun 27, 2008 16:34

Hmmm- de ting havde irriteret mig gennem længere tid, og da jeg så ville prøve de ting du havde foreslået Kim, var de der allerede og alt fungerer som det skal. Er det kommet med en opdatering hvor jeg ikke har observeret det ???
Torkil

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 27, 2008 16:42

Torkil skrev:Er det kommet med en opdatering hvor jeg ikke har observeret det ???

Ikke det jeg ved af. Og de burde heller ikke ændre den slags indstillinger.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne