Klattrup skrev:Højreklikkede du på zipfilen og valgte Udpak alle inden du kørte setup.exe ?
anne marie hamley skrev:Klattrup skrev:Højreklikkede du på zipfilen og valgte Udpak alle inden du kørte setup.exe ?
Hej..ja , det mente jeg , at jeg gjorde, men prøvede selvfølgelig igen, Og da jeg var ved win Zip filen højreklikkede jeg og på næste side kom så et billede fram med Vinyl, og når jeg aktiver(der stod ikke setup nogensteder.Kun:setup launcher.Der står velkommen til installation-Wizard til VIA Vinyl AudioCodecs Driver setup program.Når jeg så har installeret dette ,kommer den sidste installationsside, hvor der står, at nu er installationen færdig.Men nedenunder står der så,at izard, blev afbrudt, før installationen var færdig. Og at jeg kan prøve igen senere. Og det har jeg også prøvet, men uden held.
mvh amhamley
anne marie hamley skrev:anne marie hamley skrev:Klattrup skrev:Højreklikkede du på zipfilen og valgte Udpak alle inden du kørte setup.exe ?
Hej..ja , det mente jeg , at jeg gjorde, men prøvede selvfølgelig igen, Og da jeg var ved win Zip filen højreklikkede jeg og på næste side kom så et billede fram med Vinyl, og når jeg aktiver(der stod ikke setup nogensteder.Kun:setup launcher.Der står velkommen til installation-Wizard til VIA Vinyl AudioCodecs Driver setup program.Når jeg så har installeret dette ,kommer den sidste installationsside, hvor der står, at nu er installationen færdig.Men nedenunder står der så,at izard, blev afbrudt, før installationen var færdig. Og at jeg kan prøve igen senere. Og det har jeg også prøvet, men uden held.
mvh amhamley
Jamen jeg følger skam stadig med .
mvh a m hamley
anne marie hamley skrev:anne marie hamley skrev:anne marie hamley skrev:Klattrup skrev:Højreklikkede du på zipfilen og valgte Udpak alle inden du kørte setup.exe ?
mvh amhamley
anne marie hamley skrev:Så drenge.. nu har mor lyd igen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster