Hej Kim,
Det er helt ok med nye spørgsmål

jeg prøver bare så godt jeg kan at fortæller, hvad jeg gør.
Siden på nettet er lavet en en af mine venner, men jeg skal fremover redigere den, så derfor købte jeg dit hæfte

og downloadede KompoZer.
Jeg gør så det, at jeg åbner programmet (på dansk) og klikker på site manager, hvorefter overførselsindstillinger åbner. Jeg taster så oplysninger om min hjemmeside ind og trykker OK.
Så kommer alle filerne frem i vestre siden i site-mamageren.
Det er så her jeg dobbeltklikker på de sider, jeg vil redigere.
Jeg retter så teksten og fjerne det gamle billede og indsætter det nye billede fra min mappe på skrivebordet - med knappen "billede" i værktøjslinien. Det er her jeg ikke kan vælge relativ url - feltet er mat og kan ikke tastes.
Så trykker jeg på "overfør" i værktøjslinien og der kommer så en dialogboks frem og fortæller, at det er overført til min hjemmeside - jeg kan ikke rette noget i denne side. Den lukker efter et par sekunder.
Du spørger,om der åbner et vindue, når jeg overføre siden - det gør der ikke - måske da jeg gjorde det første gang, men det husker jeg ikke - nu trykker jeg bare på site-managen og bruger overførselsindstillingerne, som er lagret under julepatruljen. Er det måske noget andet jeg skal gøre, når jeg henter siden ned ?
det er altså underligt at teksten kommer op, men ikke billederne.... jeg har også prøvet om jeg kunne "hive" billederne ind i den mappe i sitemanageren, hvor de gamle billeder ligger - men det kan man ikke.....
Håber meget du kan hjælpe mig.
Hilsner
John