Netværksproblem

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Netværksproblem

Indlægaf Sv.Åge » søn maj 11, 2008 17:15

Hej

Jeg har 2 pcer som deler en printer og filer, men efter at begge fik ny udgave af AVG. Kan jeg ikke finde det netværk mere. :-( Hvad kan der være galt ??

Jeg har forsøgt en del gange på at lave " nyt hjemmenetværk" via guide i XP, men uden positivt resultat.

På forhånd Tak

Sv.Åge
Sv.Åge

Geografisk sted: Strandby

Indlægaf Kim Ludvigsen » man maj 12, 2008 1:05

Hvilken udgave af AVG har du installeret? Hvis den kun indeholder antivirus, så er det ikke den, der har påvirket dit netværk. Men der findes også en AVG med indbygget firewall, og den kan muligvis blokere, omend det ikke burde ske.

Jeg har desværre ikke tjek på AVGs firewall, så jeg kan ikke hjælpe nærmere, hvis det er den, du har installeret.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Sv.Åge » man maj 12, 2008 5:53

Hej Kim

Det er den gratis udgave af AVG 8.0

jeg har ikke kunnet finde ordet Firewall i forbindelse med den, men den skulle være meget mere omfattende end den tidligere udgave.
Sv.Åge

Geografisk sted: Strandby

Indlægaf Kim Ludvigsen » man maj 12, 2008 11:50

Hvis din AVG kun indeholder antivirus, tror jeg som sagt, at det er et tilfælde, at netværket er røget samtidig med installationen. Min erfaring med Windows-netværk er desværre ikke ret stor, så jeg har ikke nogen forslag til fejlfinding.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt