Templateshaker

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Templateshaker

Indlægaf Bo M. Mogensen » tors maj 08, 2008 22:35

Hi Kim og hvem der nu ellers måtte læse med¨
jeg har lige fået anbefalet det her program

se :
http://wonderwebware.com/templateshaker/

Hvad synes du om det ?

kan man ikke bruge den sammen med kompozer ?

jeg mener hvis det passer hvad de skriver at siden ser løbene ud som man kan se det så er det jo genialt for den mindre gode eller uøvede web desigener

bedste hilsner
Bo
Bo M. Mogensen

Geografisk sted: Nord Sjælland

Re: Templateshaker

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre maj 09, 2008 5:55

Jeg har ikke prøvet programmet, men ud fra beskrivelsen på hjemmesiden er det reelt et hjemmesideprogram. Jeg tør ikke side, hvor nemt det er at bruge, men det er sikkert meget nemt, eftersom det er skræddersyet til et helt specielt formål. Det kan kun bruges til at ændre de tre skabeloner, der følger med programmet.

Det kan sikkert sagtens bruges sammen med KompoZer, men man kan sikkert også sagtens arbejde med hans skabeloner direkte i KompoZer, hvis ellers man kan bruge hans skabeloner. Bemærk, at han kræver et reklamelink på den færdige side. Vil man slippe for linket, skal man betale for det.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Templateshaker

Indlægaf Bo M. Mogensen » fre maj 09, 2008 6:00

Kim Ludvigsen skrev:Jeg har ikke prøvet programmet, men ud fra beskrivelsen på hjemmesiden er det reelt et hjemmesideprogram. Jeg tør ikke side, hvor nemt det er at bruge, men det er sikkert meget nemt, eftersom det er skræddersyet til et helt specielt formål. Det kan kun bruges til at ændre de tre skabeloner, der følger med programmet.

Det kan sikkert sagtens bruges sammen med KompoZer, men man kan sikkert også sagtens arbejde med hans skabeloner direkte i KompoZer, hvis ellers man kan bruge hans skabeloner. Bemærk, at han kræver et reklamelink på den færdige side. Vil man slippe for linket, skal man betale for det.

Nå men jeg betaler såmænd gerne de 149 kr hvis resultatet bliver godt
men jeg prøvede forsøgsvis at oploade det - men et eller andet gik helt galt det så farligt ud :evil:

Bedste hilsner
og Go morgen
Bo M Mogensen
Bo M. Mogensen

Geografisk sted: Nord Sjælland

Tilbage til Hjælp til alt