Efter i lang tid at have benyttet Firefox, fik jeg for godt 6 mdr. siden lyst til at forlade Outlook Expr. og i stedet bruge Thunderbird.
Men jeg har ikke været tilfreds. Kan ikke forliges med, at en mail ikke vises med den skrift, jeg beder om. Ligegyldigt hvilken skrift jeg angiver, viser den permament en i øvrigt letlæselig skrift, som jeg ikke kan identificere.
Er også frustreret over, at små citater ikke gengives i mailen i kursiv, når jeg beder om det. At en lille skitse eller tegning (fra tegneprogrammet) ikke uden videre kan indsættes i selve mailen.
Alt dette kunne/kan man i Outlook Express.
Hvis nogen kan hjælpe med gode tips vil jeg naturligvis blive glad.
Men uanset hvad, er jeg nu kommet i klemme. Da jeg besluttede at vende tilbage til O.E. (hvor der stadig er gemt mails fra den foregående periode) skulle jeg jo gerne have de vigtigste mails fra de sidste 6 mdr. flyttet med over; men hvordan gør jeg det?
Jeg har prøvet at finde mapperne i Stifinder, men er utryg ved at røre ved noget der.
Et andet problem er, at jeg p.t. modtager mails via begge programmer, selv om jeg har sat O.E. til igen at være standard email-program. Der er ingen rød tråd i denne funktion p.t.
Skal jeg bare redde, hvad reddes kan, fjerne begge programmer og begynde forfra med det program, som en af jer eksperter kan anbefale?
I hvert fald: På forhånd tak.