Computer genstarter

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Computer genstarter

Indlægaf anne marie hamley » tirs apr 29, 2008 14:48

Hej.

Min computer er begyndt ar starte forfra, efter jeg har været på en ca. 10 min.hvordan kan det nu være?

MVH anne marie hamley :o
tottemand
anne marie hamley

Geografisk sted: Grenå

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs apr 29, 2008 14:51

Får du en fejlmeddelelse?

Hvordan starter den forfra? Jeg tænker på, om den går ned med blå skærm, eller hvordan den ellers lukker ned.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Computer genstarter

Indlægaf anne marie hamley » tirs apr 29, 2008 15:04

Nej der kommer ikke nogen forvarsel.

Men jeg havde på et tidspunkt AVG-virus programmet inde, Og da jeg ville slette det, er det ligesom om derstadig "hænger" noget af programmet tilbage i systemet. Der kommer en meddelelse hver gang jeg går på en eller anden side, hvor jeg ska godkende ,om jeg vil ind eller ej. Jeg har slettet AVG i fjern programmer. Og installeret Norton.
tottemand
anne marie hamley

Re: Computer genstarter

Indlægaf anne marie hamley » tirs apr 29, 2008 15:10

anne marie hamley skrev:Nej der kommer ikke nogen forvarsel.

Men jeg havde på et tidspunkt AVG-virus programmet inde, Og da jeg ville slette det, er det ligesom om derstadig "hænger" noget af programmet tilbage i systemet. Der kommer en meddelelse hver gang jeg går på en eller anden side, hvor jeg ska godkende ,om jeg vil ind eller ej. Jeg har slettet AVG i fjern programmer. Og installeret Norton.
tottemand
anne marie hamley

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs apr 29, 2008 17:08

Prøv at beskrive, hvordan computeren lukker ned, og hvad der sker på skærmen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Computer genstarter

Indlægaf Gæst » ons apr 30, 2008 20:17

Kim Ludvigsen skrev:Prøv at beskrive, hvordan computeren lukker ned, og hvad der sker på skærmen.

Den har så ikke gjort det idag...så jeg er ikke klar over hvad der foregår...men foreløbig tak.
vh anne marie hamley
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons apr 30, 2008 20:53

Hvis det sker igen (lad os krydse fingre for, at det ikke gør), så læg mærke til, hvad der sker, og vend så tilbage med en beskrivelse.

Du skal bl.a. lægge mærke til, om der meget kortvarigt vises en blå skærm med en masse hvid tekst, inden computeren genstartes.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Computer genstarter

Indlægaf anne marie hamley » lør maj 03, 2008 17:33

Kim Ludvigsen skrev:Hvis det sker igen (lad os krydse fingre for, at det ikke gør), så læg mærke til, hvad der sker, og vend så tilbage med en beskrivelse.

Du skal bl.a. lægge mærke til, om der meget kortvarigt vises en blå skærm med en masse hvid tekst, inden computeren genstartes.

Ja , tak for det Ludvig.

mvh anne marie hamley
tottemand
anne marie hamley

Tilbage til Hjælp til alt