Nu er det også galt i Facebook, hvor jeg ikke kan læse mine meddelelser. Hvad sker der
Kim Ludvigsen skrev:Får du nogen fejlmeddelelser?
Prøv evt. at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om du stadig har problemer med de pågældende sider.
bospc skrev:Alt udført.
bospc skrev:Jeg har også installeret Firefox på ny hvilket hjalp meget
bospc skrev:men browseren er stadig længe om at logge på nettet.
Kim Ludvigsen skrev:bospc skrev:Alt udført.
Betyder det, at du ikke får nogen fejlmeddelelser, men at der nederst i statuslinjen står "Alt udført", selvom der stadig mangler noget på siden?
I så fald: Prøv at komme med en adresse til en side, der kikser, og beskriv, hvad der mangler på siden.bospc skrev:Jeg har også installeret Firefox på ny hvilket hjalp meget
Det burde ikke gøre nogen forskel. Derimod kan det gøre en forskel at starte i fejlsikret tilstand, som tidligere skrevet.bospc skrev:men browseren er stadig længe om at logge på nettet.
Firefox skal ikke logge på nettet. Prøv evt. at beskrive, hvad du mener med nogle andre ord.
bospc skrev:Fra jeg trykker på ikonet til Firefox til den logger på min startside på nettet går der ca. 35 sec.
Kim Ludvigsen skrev:bospc skrev:Fra jeg trykker på ikonet til Firefox til den logger på min startside på nettet går der ca. 35 sec.
Tager det lige så lang tid, når du har startet Firefox i fejlsikret tilstand?
bospc skrev:Kim Ludvigsen skrev:Tager det lige så lang tid, når du har startet Firefox i fejlsikret tilstand?
Nej så går det langt hurtigere, også med andre sites
Kim Ludvigsen skrev:bospc skrev:Kim Ludvigsen skrev:Tager det lige så lang tid, når du har startet Firefox i fejlsikret tilstand?
Nej så går det langt hurtigere, også med andre sites
Så prøv at starte op i almindelig tilstand og slå alle udvidelser fra. Slå dem så til én ad gangen, og tjek hver gang, du har slået en til, om Firefox er blevet langsom igen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster