Windows update

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Windows update

Indlægaf Slente » man nov 17, 2014 16:18

Jeg har problemer med Windows-opdateringer på min bærbare windows 8 pc.
Den henter og installerer opdateringerne, men når den så genstarter og skal konfigurerer, kommer den kun til 15 %. Den prøver, jeg tror 3 gange, og prøver også genstart. Herefter gendanner den indstillingerne, og fortsætter med at køre, som den gjorde før opdateringerne.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Re: Windows update

Indlægaf Kim Ludvigsen » man nov 17, 2014 21:26

Får du ikke en fejlmeddelelse? Jeg kender ikke 8'eren, men i tidligere versioner får man en fejlmeddelelse (man skal muligvis ind i Windows Update for at se den). Enten kan fejlmeddelelsen bruges til at søge efter en løsning på nettet - eller til at give andre, der skal hjælpe - eller der er et link på fejlmeddelelsen, der fører til en side hos Microsoft med yderligere oplysninger om fejlen og evt. en løsning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Karl Erik » tirs nov 18, 2014 17:24

Under Windows Update kan du se en opdateringsoversigt og hvis du dobbeltklikker på en af de mislykkede opdateringer får du ekstra information som måske kan hjælpe dig videre.
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Slente » søn nov 23, 2014 8:35

Ja så kører windows-update igen. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg har gjordt, der fik det til at køre. Jeg har prøvet forskelligt under hjælp i windows-update, uden at det hjalp. Jeg har også kørt noget gendannelse, uden at det hjalp, men pludselig i går, så kørte det.
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn nov 23, 2014 9:50

Det kan have været en fejl i en af opdateringerne, som nu er blevet rettet. Jeg har efterhånden lært, at man ikke skal spekulere nærmere over den slags mysterier, men at man bare skal være glad, når det virker :lol:
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt