Ccleaner

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Ccleaner

Indlægaf Poul-Erik » lør aug 30, 2014 18:08

Hej
Har længe brugt Ccleaner , men forleden kunne jeg ikke opdaterer programmet .
Så slettede jeg programmet for at geninstallerer det , jeg begynder at downloade det nye og det går godt indtil det skal installeres , billedet kommer frem , men det er ikke aktivt .
Jeg er nød til at afslutte installeringen via joblisten
Hvad kan være fejlen / blokeringen ?
Mvh
Poul-Erik

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0
Poul-Erik

Re: Ccleaner

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør aug 30, 2014 18:17

Lykkedes det at komme hele vejen gennem installationen?
Hvad mener du med, at det ikke er aktivt - at du kan starte programmet, men at du ikke kan få lov at gøre noget?

Hvis du har opsat en begrænset konto i din Windows, skal programmet sikkert have administratorrettigheder, men det har du nok ikke, når du bruger Windows XP.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Poul-Erik » søn aug 31, 2014 8:42

Hej
Jeg har kørt gem fil , downloadet programmet , valgt sprog , hvor programmet skal gemmes , ogk likket fortsæt ,
Så kommer " dialog boksen " der viser installeringen den køre ca 10 % , så " fryser" dialog boksen" , der intet område i den der er aktivt , jeg kan ikke lukken det ved at klikke på det røde kryds , ej aktivt .
Kan kun afslutte ved at gå til Windows jobliste , der godt nok siger installeringen køre , men der sker ikke noget , så jeg afslutter jobbet .
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 31, 2014 8:49

Ok, så kan det være, din installationsfil er fejlbehæftet. Prøv at hente en ny kopi af den for at se, om det gør nogen forskel.

Hvis det ikke hjælper, kan du måske have noget liggende, som driller. Har du tidligere haft programmet installeret? I så fald kan du prøve at slette eventuelle rester fra det manuelt eller med et uninstaller-program. Men prøv som sagt først med en ny kopi.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Poul-Erik » søn aug 31, 2014 9:47

Hej
Ja , jeg har haft programmet i flere år , og har ikke haft problemer med at opdaterer det , men i sidste uge kunne jeg pludselig ikke , så slettede jeg det for at geninstallerer det , som jeg ikke kan nu .
Jeg har været i dokumenter , mappe downloads , og slettet alle der har med ccleaner, elers ved jeg ikke hvor jeg kan se hvor der kunne være rester af programmet .
Jeg har været i kontrolpanelet og fjernet programmet der .
Jeg har lige prøvet at download det igen , men samme resultat "frosset dialog boks "
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 31, 2014 10:26

Prøv at tjekke, om der ligger rester fra programmet i programmappen:

Klik på Start
Klik på Kør
Skriv:
%ProgramFiles%
og tryk på Enter/klik på OK
Du får åbnet en mappe, hvis du har en undermappe i den med navnet CCleaner, så slet den mappe.
Prøv så at installere igen.

Hvis du stadig ikke kan installere, må vi have en CCleaner-ekspert på banen, eller en som kan anbefale et godt afinstallationsprogram, der kan fjerne eventuelle rester af CCleaner i registreringsdatabasen.

Det er dog ikke kun gamle rester af CCleaner, der kan drille. Det kan også være snavs på computeren, der forhindrer installation.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Poul-Erik » søn aug 31, 2014 10:49

Hej
Der var ingen undermapper
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Poul-Erik » man sep 01, 2014 8:10

Hej
Jeg har at instalerer igen fra forskelige kilder , men alle med samme negative resultat .
Instalationen stopper nøjagtig samme sted .
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Poul-Erik » man sep 01, 2014 11:18

Hej
Har søgt på c-drevet efter hvad der lå med relationer til ccleaner .
Slettede alt der kom frem , derefter tømte jeg papirkurven , og genstartede computeren .
Hjalp ikke , installationen stopper igen på nøjagtig samme sted .
Kan godt installerer andre programmer bl.a. Avast uden problemer .
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 01, 2014 18:02

Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Poul-Erik » tirs sep 02, 2014 8:59

Hej
Tak for linket .
Læste det et par gange , og valgte at downloade den portable ziped version .
Ingen problemer , , udpakkede filerne , og trak ikonet ud på skrivebordet , ingen problemer og Ccleaner er aktiv .
Tak for hjælpen
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Poul-Erik » ons sep 03, 2014 13:03

Hej
Ja, Jeg fik installeret Ccleaner .men .
Jeg kan stadig ike downloade programmet på den normale måde , og har altså stadig en blokering , som jeg ikke kan identificerer .
Installationen stopper bare , ingen fejlmeddelse , ingen muligheder ved højreklik , den er bare stoppet .
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Regmos » ons sep 03, 2014 18:38

Prøv Slim versionen (nederst)

Det normale download indeholder et ekstra program.
Ved ikke hvad det er i øjeblikket, men det kan være en toolbar, Google Chrom eller lignende, og det er ikke sikkert dit sikkerhedsprogram bryder sig om den slags.
Mvh. Regmos
Panda Free Antivirus, HitmanPro/HitmanPro.Alert, Windows Firewall Control og Norton Connectsafe
Brugeravatar
Regmos

Indlægaf Poul-Erik » tors sep 04, 2014 8:21

Hej
Downloaded slim versionen ,og den blev installeret uden problemer
Tak
Mvh
Poul-Erik
Poul-Erik

Indlægaf Regmos » tors sep 04, 2014 8:34

Velbekomme 8)

Du skal lige være opmærksom på, at når CCleaner opdateres, udgives Slim versionen først 1-2 uger senere, så de kan nå at tjene lidt på ekstraprogrammerne i den normale udgave. Så vær lidt tålmodig.

Dine problemer skyldes muligvis DENNE INDSTILLING i Avast
Mvh. Regmos
Panda Free Antivirus, HitmanPro/HitmanPro.Alert, Windows Firewall Control og Norton Connectsafe
Brugeravatar
Regmos

Næste

Tilbage til Hjælp til alt