Jeg har lige installeret Windows 8.1 på min stationære PC. Og installeret Thunderbird, som jeg også har på min bærbare med Windows 7. På den bærbare kører Thunderbird upåklageligt, men på min stationære med Windows 8.1 er der det problem, at den svarer/svarer ikke. Der går laaang tid, så gør den. Hvad er der mon galt? Hilsner, John
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
Er det opstarttiden, der er lang eller er det når du bruger programmet? Sker det altid eller kun nogle gange? Hvis det kun er nogle gange, er det så, når du foretager bestemte ting?
Har du lagt mærke til, om det sker når du foretager dig bestemte ting? Prøv at lægge mærke til, hvad der står i statuslinjen nederst i programmet, når det sker. Hvis du får vist en besked om, at programmet ikke svarer, så prøv at gengive beskeden her.
Du kan også prøve at starte Thunderbird i fejlsikret tilstand for at se, om det gør nogen forskel: Luk Thunderbird, start så programmet, mens du holder tasten Skift nede.
Det er det samme, når jeg kører i fejlsikret tilstand. Jeg kan åbne thunderbird, men når jeg så klikker på en mail for at åbne den, så sker det; Thunderbird svarer ikke Hilsner, John
Jeg håber, Jørgen Rasmussen læser med her, han har mere styr på den slags end jeg har. Men prøv lige dette:
Klik på menupunktet Funktioner => Fejlkonsol. Klik på knappen Ryd og lad vinduet forblive åbent. Hvis der kommer noget her, når problemet opstår, så højreklik på de enkelte fejl, kopier dem og indsæt dem så her.
Hej. Her er de meddelelser, der kom efter jeg havde ryddet fejlkonsol: Tidspunkt: 16-06-2014 13:56:58 Advarsel: Ukendt egenskab 'box-sizing'. Erklæring droppet. Kildefil: https://www.mozilla.org/da/thunderbird/ ... 0610001341 Linje: 15, Kolonne: 22 Kildekode: box-sizing: border-box;
Hej. Hvad mener du med: Har du indlæst en sikkerhedskopi fra en anden computer? Jeg er startet helt fra bunden af med en helt ny computer. Windows 8.1 64 bit. Hilsen, John
john steffensen skrev:Hej. Hvad mener du med: Har du indlæst en sikkerhedskopi fra en anden computer? Jeg er startet helt fra bunden af med en helt ny computer. Windows 8.1 64 bit. Hilsen, John
Jeg tænkte, at du måske havde taget en sikkerhedskopi af dine mails fra din Windows 7- computer, og indlæst sikkerhedskopien i Windows 8.1.