Hej Kim,
Vi er gamle kendinge - sidste gang jeg søgte dig var vist i februar 2014. Jeg har været nødt til at ændre mit brugernavn og tilmelde mig på ny. Tidligere kunne jeg logge ind med Lisbeth Schrøder, men da mit gamle e-mail-arkiv (Windows Live Mail) ikke umiddelbart kan ses efter optimeringen - har jeg mistet alle mine reference filer. Har dog været i stand til at køre en ny e-mail konto, så det er ikke mit problem - blot lidt forklaring på, hvorfor jeg nu logger in med 'Liss'.
Der er desværre opstået adskillige fejl med nævnte optimering. Jeg har fået en ny DELL computer, hvor leverandøren kopierede alle mine filer over vedr. Windows 7. Computeren var installeret med Windows 8, systemet var 64-bit - men det fungerede faktisk udmærket med 32-bit. Men med min opdatering til 8.1. forsvandt min printer-scanner pludselig helt, kan dog stadig printe kopier. Jeg har mast med dette lige siden, og ikke modtaget den nødvendige support hverken fra HP (printeren) eller Microsoft. Office Excel kunne pludselig ikke fungere - og en del af mine Word-kopier ej heller. Jeg reddede mit Excel-program ved at købe Office 365 Personal, som man kan anvende mod månedlige betalinger - OG man får naturligvis support til dette nye Office-program. Reelt set er det Office 2013, der bliver installeret - og jeg kan opsige Office 365, når jeg ikke har brug for det længere.
Men dels med min PC-optimering og senere Office 365, mener jeg mit drev er blevet overfyldt. Jeg kan i alle tilfælde ikke få KompoZeren op på skærmen, men hele programmet står intakt i mit C-drev. Mit spørgsmål er nu, om KompoZeren skal gen-konfigureres for at få det op på skærmen? ELLER er det en opdatering af KompoZeren, der skal til?
Det er helt muligt, jeg stiller nogle forkerte spørgsmål - jeg må indrømme, jeg har arbejdet alt for længe på at få systemet til at virke, og jeg er efterhånden MEGET forvirret. Også meget bange for at fjerne noget, kan du nok forstå.
Med venlig hilsen
Liss (Lisbeth Schrøder)
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; MDDCJS; rv:11.0) like Gecko