Internet explorer 9

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Internet explorer 9

Indlægaf nina jørgensen » man apr 04, 2011 14:38

Hej jeg håber du kan hjælpe mig. jeg har ikke så meget forstand på computere.Jeg har windovs vista og jeg har haft Internet explorer 7 som jeg var meget glad for og jeg var begyndt at finde ud af hvordan det fungerede. så var der en knap hvor der stod tilpass links og der kunne man så hente explorer 9 det gjorde vi, men jeg var ikke klar over at der var lavet så meget om, menulinjen er væk. når jeg går prøver at søge efter hjælp står der at jeg skal gå til internet explorer, klik på internet explorer, klik på funktioner og menulinje, men der er ikke nogen menulinje under funktioner. hvad gør jeg? Allerhelst vil jeg have explorer 7 igen som den var. kan det lade sig gøre at geninstallere explorer 7 igen
nina jørgensen

Re: Internet explorer 9

Indlægaf Klattrup » man apr 04, 2011 14:53

menulinjen kan du få frem ved at højreklikke der hvor musens markør er på billedet og derefter venstreklikke på Menulinje
menulinje.jpg
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf Kim Ludvigsen » man apr 04, 2011 16:28

Klattrup har hjulpet med menuen, jeg vil bare tilføje, at du bør vænne dig til 9'eren. Også selvom det måske tager lidt tid i starten.

Den nye version er meget mere sikker end Internet Explorer 7. Og der er mange hjemmesidekoder, som 7'eren ikke viser korrekt, hvilket vil blive et større og større problem efterhånden som flere hjemmesider begynder at kode efter webstandarderne (som version 9 følger).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf nina jørgensen » man apr 11, 2011 18:31

Tusind tak for hjælpen, nu har jeg fået det hele frem så nu beholder jeg explorer 9 :lol:
nina jørgensen

Tilbage til Hjælp til alt