ccleaner ikke slette cookies

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: ccleaner ikke slette cookies

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jan 08, 2011 20:08

Du skal nok have slået visning af skjulte filer og mapper til. Jeg ved dog ikke, om du kan gøre det i CCleaners dialogboks til valg af mapper og filer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » lør jan 08, 2011 22:49

Hej Kim
ikke efter hvad jeg kan se, men selvom jeg gør det under mappeindstillinger kan jeg stadig ikke finde den mappe der hedder Temporary internet Files
Hilsen
Hanne
Gæst

Indlægaf Karl Erik » søn jan 09, 2011 3:25

Document -bølgestreg- 1 / Hanne/lokale -bølgestreg- 1/ temp/Cookies/Hanne@kort.eniro

På min computer har jeg en mappe der hedder C:\Documents and Settings\Karl Erik\Lokale indstillinger\Temp. Det må være her, i en mappe der hedder "Cookies", du skal finde de filer du har problemer med.

Fortæl hvor langt hen ad stien du kan komme.
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf queen » søn jan 09, 2011 9:41

Hej karl erik
ja, den sti kan jeg godt finde og temp er tom og der er intet efter den altså ingen cookies mappe
men de kan ses - Temporary internet Files - inde i IE internet indstillinger, men ikke finde den i stifinder, selv når jeg beder om at vise skjulte filer og mapper??
Hilsen Hanne / takker for din tålmodighed
queen

Indlægaf Karl Erik » søn jan 09, 2011 11:51

Prøv at bruge søgefunktionen til at lede efter filen "Hanne@kort.eniro" (eller måske bare "Eniro").

Har du kørt en rensning af registreringsdatabasen med CCleaner.
Karl Erik
Karl Erik

Indlægaf queen » søn jan 09, 2011 14:23

Hej Karl Erik
jeg har forsøgt alle tænkelige muligheder i søge funktionen, det var faktisk det første jeg gjorde inden jeg åbnede spørgsmålet her, (for hvor svært kan det være :-)) men husk lige at når jeg vil åbne en af disse tre filer så kommer der en besked om at de ikke findes.

Jeg kan sagtens rense med cc hvis jeg slår Cookies fra i internet explorer - ingen problemer med at slette cookies i de andre programmer.

hvis jeg vil slette cookies i IE så er det disse filer blokere hele pcen i ca ½ time, og der kan intet gøres hverken annullere eller noget, den bliver stående ved IE - Coockies og neden under Document bølgestreg 1/Hanne/lokale bølgestreg 1/Temp/Cookies/Hanne@kort.eniro
Har fulgt tråden, men kommer ikke til Cookies - Kan kun se dem som jeg skriver i IE under internet indstillinger.
Hilsen
Hanne
queen

Indlægaf Karl Erik » man jan 10, 2011 17:22

Jeg er blank, desværre :cry:
Karl Erik
Karl Erik

Indlægaf queen » man jan 10, 2011 20:17

Hej Karl Erik
Ja, det forstår jeg godt, jeg forstår det heller ikke - når jeg kører Analysere i CC så tager det ingen tid, når jeg så køre - kør rens, så er det, at de stopper hele pc´en- der kommer heller ingen fejl ud hvis jeg - søger efter problemer -
Men tusinde tak for din tålmodighed, vi får nok aldrig løsningen på dette.
Hilsen
Hanne
queen

Foregående

Tilbage til Hjælp til alt