Kim Ludvigsen skrev:Din editor ødelægger koden, eller også har du kun indsat en del af koden i din side, samtidig med at du har indført fejl. Og det ser ud som om, du stadig ikke har fået uploadet filmen.
Hvis du har indsat koden i almindelig visning, hvor du ser siden, som den vil komme til at se ud, så vil det gå galt. Du skal finde ud af at skifte til kildekodevisning, og så indsætte koden der. Jeg kender ikke Expression Web, så jeg kan desværre ikke give dig nærmere anvisning på, hvordan du gør det.
Hej og tak for dit svar!
Hvis jeg fastholder den kode du viser får jeg to logoer i designvisning, så jeg forsøgte at tilpasse din kode så jeg kun så en. Jeg har nu rettet koden tilbage sådan er den er fuldstændig identisk med den du har opgive (vist herunder). Begge filer med film er importeret til Expresion Web (lige efter bogen) men der er noget galt og jeg kan ikke finde årsagen. Hvordan mener du, at editoren ødelægger koden?
</div>
<!-- #BeginEditable "maincontent" -->
<div id="mainContent">
<h1 class="auto-style1"><span class="style3"><strong>
<object classid="clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B" width="596" height="380" id="minmov">
<param name="src" value="keeponsurfing.mov">
<param name="autostart" value="false">
<!--[if !IE 6]>-->
<object type="video/quicktime" data="keeponsurfing.mov" width="596" height="380">
<param name="autostart" value="false">
http:<p>Denne film er i formatet mov, som ikke understøttes af din browser. Du kan i stedet se <ahref="surt2010.html">filmen i mpg-formatet</a></ahref="surt2010.html"></p></object>
<!--<![endif]-->
</object>
<br />
Film </strong></span><span class="style2">
<strong>© LBC-Consult ®</strong></span></h1>
</div>
<!-- #EndEditable -->