Externt tastatur og usbtilslutning

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Externt tastatur og usbtilslutning

Indlægaf Charley » ons nov 17, 2010 11:19

På min nye "Acer" bærbar kan jeg ikke få mit externe (større) tastatur til at fungere via USB-konverterstikket.

Burde det gamle, runde stik ikke netop blive omformet via det lille konverterkabel, eller skal der andet til? :?
Charley

Re: Externt tastatur og usbtilslutning

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 17, 2010 14:37

Det burde virke. Har du en anden computer, du kan tjekke tastaturet på? Evt. både med og uden omformerstik - på den måde kan du måske se, om det er stikket eller tastaturet, der er noget galt med.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Charley » tors nov 18, 2010 16:52

Tak for tilbagemeldingen - tastaturerne - fungerer begge på såvel gammel stationær som tidligere på lille Acer bærbar, og USB-stikker fungerer på alle andre områder som det skal.

I "de gode gamle dage" var det nogle omstillingsmuligheder på alle keyboards, men det er der ikke mere, og jeg kan ikke rigtigt se, hvordan jeg så skal dressere Win 7 64 bit til at forstå, at jeg gerne vil bruge de noget større, og behageligere taster, når jeg er hjemme. :roll:
Charley

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors nov 18, 2010 17:18

Jeg ville tro, at det burde virke umiddelbart, så jeg tør ikke sige, hvorfor det går galt hos dig. Jeg bruger selv et løst tastatur til min netbook, og det fungerer helt fint, men det er et trådløst tastatur, der fungerer direkte via USB - altså uden omformerstik.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt