Crystal Eye webcamere

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Crystal Eye webcamere

Indlægaf meretejo » søn jun 06, 2010 11:04

Hej Kim!
Jeg håber meget, at du vil give mig et råd i det følgende:

Jeg har en bærbar Acer Aspire, der er 7 måneder gammel og kører med Win 7. den er fuldt opdateret og velholdt med hensyn til diskkontrol og fjernelse af midlertige filer. Nu er der sket det, at det indbyggede Acer Crystal Eye webcamera, der hidltil har fungeret perfekt, nu viser noget mærkeligt, når jeg åbner programmet. Der hvor billedet plejer at blive vist, er der en masse sitrende hvide striber på tværs af billedet, således, at man kun meget svagt lige kan skimte billedet bagved de mange urolige striber.
Kan du evt. sige mig hvad det kan bero på? Jeg har været i Kontrolpanelet i Tilføj/fjern og har højreklikket på programmet og redigeret det til at geninstallere det, hvilket lykkedes fint, men det har intet ændret ved fejlen.

Mvh
meretejo
meretejo
meretejo

Re: Crystal Eye webcamere

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jun 06, 2010 11:32

Umiddelbart lyder det som en fejl på selve webcam'et eller i driveren til det. Prøv at geninstallere driveren, hvis du har mulighed for det.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf meretejo » søn jun 06, 2010 12:29

Kim Ludvigsen skrev:Umiddelbart lyder det som en fejl på selve webcam'et eller i driveren til det. Prøv at geninstallere driveren, hvis du har mulighed for det.

Hej Kim!

Tak for dit svar, som lyder rimeligt, nu må jeg så se,om jeg kan finde ud af, hvor jeg henter og geninstallerer driveren.
Mvh
meretejo
meretejo
meretejo

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn jun 06, 2010 12:46

Hej meretejo

Prøv på dette websted: http://www.acer.dk/acer/service.do. Se til venstre og klik på 'Drivere og anden praktisk anvendelse'.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Tilbage til Hjælp til alt