Kim Ludvigsen skrev:Du skal ind og fortælle dit styresystem, hvilket program der skal bruges. Tjek nedenstående side. Den handler ganske vist om det omvendte problem, men fremgangsmåden er den samme, du skal blot vælge Thunderbird som standardprogram til mails:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thun ... irker_ikke
bospc skrev:Tak for det Kim. Det virker bare ikke. Intet bliver gemt af det jeg afkrydser.
bospc skrev:Forresten får jeg heller ikke en mail som besked på at mit indlæg fra denne side bliver besvaret. Og jeg har bedt om det.
Kim Ludvigsen skrev:bospc skrev:Tak for det Kim. Det virker bare ikke. Intet bliver gemt af det jeg afkrydser.
Underligt. Hvad har du valgt derinde?bospc skrev:Forresten får jeg heller ikke en mail som besked på at mit indlæg fra denne side bliver besvaret. Og jeg har bedt om det.
Jeg prøver lige at tilmelde mig besked for denne tråd, så jeg kan se, om det virker her, når du svarer. Måske der skal indstilles noget efter skiftet til det nye webhotel.
Jeg vælger firefox, thunderbird og Itunes som default. Efter at have afkrydset trykker jeg OK og maskinen går i gang med at accepterer ændringerne. Når jeg så går ind igen er ændringerne væk.
Kim Ludvigsen skrev:Har du valgt Brugerdefineret eller Ikke Microsoft, inden du angav programmerne? Og lukker du vinduet ved at klikke på OK eller på lukkekrydset?
Prøv evt. at angive et enkelt program ad gangen, fx Thunderbird for at se, om det så huskes.
Jeg har prøvet at ændre en indstilling for e-mail, så meld lige tilbage, om du får en varsel denne gang.
Kim Ludvigsen skrev:Hvad går indstillingen tilbage til, efter du har valgt Thunderbird og så åbner indstillingerne igen? Og har du i mellemtiden haft det pågældende program åbnet i mellemtiden?
Får du nu e-mails, når jeg svarer her i tråden? Efter jeg har ændret i forummets administrator-indstillinger, virker det hos mig.
bospc skrev:Kim Ludvigsen skrev:Hvad går indstillingen tilbage til, efter du har valgt Thunderbird og så åbner indstillingerne igen? Og har du i mellemtiden haft det pågældende program åbnet i mellemtiden?
Indstillingen går tilbage til udgangspunktet.
bospc skrev:Programmet har jeg haft åbent, ja.
Kim Ludvigsen skrev:bospc skrev:Kim Ludvigsen skrev:Hvad går indstillingen tilbage til, efter du har valgt Thunderbird og så åbner indstillingerne igen? Og har du i mellemtiden haft det pågældende program åbnet i mellemtiden?
Indstillingen går tilbage til udgangspunktet.
Som er?bospc skrev:Programmet har jeg haft åbent, ja.
Jeg udtrykte mig ikke så tydeligt, så lige for at være mere præcis. Det er ikke Thunderbird, jeg tænker på, men om du har haft åbnet det program, som indstillingen går tilbage til.
bospc skrev:Default e-mail program: Use my current e-mail program: gmail som jeg har haft åbent
Kim Ludvigsen skrev:bospc skrev:Default e-mail program: Use my current e-mail program: gmail som jeg har haft åbent
Lad os lige starte med den. Det lyder som om, du i Firefox har angivet Gmail som dit standard mail-program. Er det korrekt? I så fald er det nok Firefox, der ændrer indstillingen tilbage til Gmail, efter du har ændret det til Thunderbird i Windows, og i så fald skal du nok ind i Firefox og angive Thunderbird som standard.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster