Om at skrive på brændt cd, EFTER brændingen

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Om at skrive på brændt cd, EFTER brændingen

Indlægaf Gæst » tors okt 15, 2009 13:33

Hvordan kan jeg skrive tekst på cd'ens billeder. Jeg har selv brændt cd'en.
Når jeg prøver svares at man skal have lov af administrator?? Men det er jo mig!!
Jeg bruger hjemme windows vista, og på den bærbare windows xp.
Jeg har før fået rigtig gavnlig hjælp her. Så på forhånd tusind tak :?: :lol: :?:[color=#4000BF]
[/color]
Gæst

Re: Om at skrive på brændt cd, EFTER brændingen

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 15, 2009 14:48

Hvis cd'en er brændt færdig, kan du normalt ikke skrive mere til den. Uanset om du er administrator eller ej. Måske det blot er en vildledende fejlmeddelelse, du får.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tors okt 15, 2009 17:53

1
Kim Ludvigsen skrev:Hvis cd'en er brændt færdig, kan du normalt ikke skrive mere til den. Uanset om du er administrator eller ej. Måske det blot er en vildledende fejlmeddelelse, du får.

Tak for svar MEN hvor ER det ærgerligt. Mit problem er at:
jeg har 2 computere, 2 mailadresser, og 2 forsk. leverandører (privat og sommerhus).
Jeg er i gang med en hel del feriebilleder. Skriver tekst på dem efterhånden. Det tager tid, så jeg veksler mellem privat og sommerhus. Ville så være ganske belejligt at kunne benytte den samme cd til at fortsætte tekstskrivningen. Besværligt hele tiden at kopiere cd'en ind i den ene eller den anden computer for at fortsætte.. venlig hilsen Margit:idea:
Gæst

Indlægaf linux-abc.dk » tors okt 15, 2009 18:23

Gæst skrev:1
Kim Ludvigsen skrev:Hvis cd'en er brændt færdig, kan du normalt ikke skrive mere til den. Uanset om du er administrator eller ej. Måske det blot er en vildledende fejlmeddelelse, du får.

Tak for svar MEN hvor ER det ærgerligt. Mit problem er at:
jeg har 2 computere, 2 mailadresser, og 2 forsk. leverandører (privat og sommerhus).
Jeg er i gang med en hel del feriebilleder. Skriver tekst på dem efterhånden. Det tager tid, så jeg veksler mellem privat og sommerhus. Ville så være ganske belejligt at kunne benytte den samme cd til at fortsætte tekstskrivningen. Besværligt hele tiden at kopiere cd'en ind i den ene eller den anden computer for at fortsætte.. venlig hilsen Margit:idea:

Hvorfor så ikke bruge en USB-stick til redigeringen og så brænde til sidst :?:
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Gæst » tors okt 15, 2009 22:18

Tusind TAK!! Hvor er det indlysende. Jeg havde helt glemt brugen af USB-pennen. Nu er mit problem jo løst. Tak igen
Margit :P :lol:
Gæst

Indlægaf linux-abc.dk » fre okt 16, 2009 12:38

Var så lidt :D
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Tilbage til Hjælp til alt