problemer med usb - Medion - vista

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

problemer med usb - Medion - vista

Indlægaf indy » man sep 14, 2009 13:13

hej!
Har i lang tid haft problemer med mine usb porte i min medion pc der kører Vista.
Nogle ting fungerer når de sættes i usb porten andre gør slet ikke - f.eks. ikke usbnøgler!
Er der nogen der kender til dette problem og har en løsning??
Indy
indy

Re: problemer med usb - Medion - vista

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 14, 2009 14:19

Har du prøvet at bruge forskellige porte?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf indy » man sep 14, 2009 17:31

Hej igen!
Ja det har jeg - samme problem. jeg kan f.eks. godt sætte et memorykort fra et kamera direkte i kortlæseren på pcén - men hvis jeg tager dettte ud og sætter det i igen - virker det ikke.
Vedr. selve usb porte har jeg samme problem med dem alle - dog som nævnt - kan jeg f.eks. godt sætte min mobil til synkronisering uden problemer via usb stik.
jeg har opdateret bios efter anbefaling fra Medion - uden at det hjalp!
Mvh
Indy
indy

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 14, 2009 17:48

Jeg tør desværre ikke sige, hvad der kan være galt. Det lyder lidt specielt, at det virker nogle gange med et memory-kort og ikke andre gange. Måske du skulle kontakte Medion igen?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf indy » man sep 14, 2009 18:40

Hmm - det er vist håbløst - har prøvet mange gange og fulgt alle deres råd! men det endte tilsidst med at de ikke mente det var fra deres side den var gal!
Men tak for din tid.
Mvh
Indy
indy

Indlægaf linux-abc.dk » man sep 14, 2009 20:34

indy, du skulle vel ikke tilfældigvis kende en linux-bruger der kunne hjælpe dig lidt, for så havde du muligheden for at boote maskinen fra en live-CD og i en live session finde ud af om det er en hardware fejl eller en software fejl du har. (Det er ikke noget der vil berøre din eksisterende installation)
Hvis du har mod på det kan du jo selvfølgelig også prøve at gøre det selv, der skal ikke så meget hjælp til at guide dig igennem det :wink:
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Tilbage til Hjælp til alt