Itunes

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Itunes

Indlægaf krib » tors apr 30, 2009 19:51

Hej
Jeg har fået en ny pc med vista installeret, alt mit musik lå på en extern harddisk som jeg nu har kopieret over i en standardmappe som hedder Itunes musik, men nu ville jeg have musikstykkerne ind i Itunes afspiller, hvordan gør jeg det lettest uden at skulle kopiere hver enkelt sang over i afspilleren, er det mukigt at kopiere hele min mappe med alle musikstykker over på en gang, jeg har forsøgt diverse men det er ikke lykkes, håber der sidder en som er expert på Itunes
krib

Re: Itunes

Indlægaf Bjarne Krogh Hansen » tors apr 30, 2009 23:13

Hej

Jeg er ikke iTune ekspert, faktisk kender jeg kun iTune fra da jeg installerede den.
Da jeg installerede iTune, importerede den automatisk selv al musik på harddisken i iTune.
Det tog LANG tid, den skulle igennem alle filer på harddisken.
Om det kan gøres lettere ved jeg ikke.

Følgende er kopieret fra Hjælp i iTune:
Importere musik og video, der allerede findes på din computer
Hvis du har lyd- eller videofiler på din computer, kan du importere dem til iTunes, så de vises i iTunes-biblioteket.
Hvis du har en iPod, kan du kun føje musik og video til den vha. iTunes. Hvis du vil føje medier fra MusicMatch Jukebox eller Audible Manager til iPod, skal du først importere dem til iTunes.
Her er nogle metoder til at importere filer til iTunes-biblioteket:
Vælg Filer > Føj til bibliotek, og find en fil eller mappe, der skal tilføjes.
Træk en fil eller mappe fra skrivebordet til iTunes-vinduet.

Når du føjer emner til iTunes-biblioteket, bliver der som standard anbragt en henvisning til hver fil i mappen iTunes; den originale fil bevares på det aktuelle sted. Klik på denne henvisning for at få oplysninger om, hvordan du kopierer filer til mappen iTunes i stedet for at henvise til dem.
Kopiere filer til iTunes-mappen automatisk
Hvis det er en ubeskyttet WMA-fil, og Windows Media Player Series 9 eller en nyere version er installeret på computeren, kopierer iTunes filen og føjer den til iTunes-biblioteket. Den originale WMA-fil bliver ikke ændret. Du kan ikke føje beskyttede WMA-filer eller beskyttede WMV-filer til iTunes.
Bjarne Krogh Hansen
Brugeravatar
Bjarne Krogh Hansen

Geografisk sted: Nakskov

Tilbage til Hjælp til alt