PROBLEM / Norton Internet Security 2006 DK / Win 2000 P. DK

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

PROBLEM / Norton Internet Security 2006 DK / Win 2000 P. DK

Indlægaf Jesper_B » lør aug 09, 2008 0:29

Nødråb !

Jeg har lige købt Norton Internet Security 2006 DK (på CD) og installeret det på min stationære PC.
(Installeret / forsøgt installeret d. 7. + 8. aug. 2008)
Styresystemet jeg anvender er Windows 2000 Professionel DK, med Service Pack 4, og iøvrigt fuld opdateret.
Grunden til at jeg valgte NIS 2006 er, at det var det nyeste jeg kunne finde på nettet, der kan køre på Win 2000 Prof.

Problemet er, at når jeg aktiverer NIS, så viser den at aktiveringen lykkedes - MEN i nederste linie står der at prøveperioden er udløbet / Resterende dage i abonnement : -1.
Der burde stå : Resterende dage i abonnement : 366.

Installationsanvisningerne er nøje fulgt.
Jeg har være i kontakt med Norton's tekniske support 3 gange i løbet af fredag d. 08.08.08.
Intet af det De har foreslået har løst problemet.

Jeg håber, at der er nogen der har et brugbart forslag til hvordan problemet løses.

På forhånd tak
Jesper B.
Jesper_B

Re: PROBLEM / Norton Internet Security 2006 DK / Win 2000 P. DK

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør aug 09, 2008 12:31

Jeg har desværre ikke en løsning, og det bliver nok svært at finde en, når Nortons egen support ikke kan hjælpe. Jeg vil blot trøste dig med, at du bør kunne ophæve købet og få dine penge tilbage, hvis det ikke lykkes at få det til at virke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt