Windows Millennium / XP Home Edition

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Windows Millennium / XP Home Edition

Indlægaf kjust » lør aug 02, 2008 1:55

Hjälp önskes :)
Jeg havde det uheld at min Power Supply brändte og samtidig mistede jeg en stor del af indholdet på min harddisk.

Jeg köbte en ny harddisk hvorpå Windows Millennium er installeret, sammen med Explorer 5.0.

På den gamle harddisk lå min Windows XP (version 2002) + SP1 + SP2 og Explorer 7.0
Jeg bor permanent i Sverige og Millennium er svensk sproget.
Min Windows XP Home Edition (opgradering) er dansk sproget og jeg får ikke lov til at opdatere den svenske udgave.

Jeg kan ikke få forbindelse med Internet banken fordi Explorer 5.0 ikke er tilsträkkelig sikker.
Jeg kan heller ikke finde Explorer 7.0 hos Microsoft som passer sammen med Millennium.
kjust

Re: Windows Millennium / XP Home Edition

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør aug 02, 2008 10:48

kjust skrev:Jeg köbte en ny harddisk hvorpå Windows Millennium er installeret, sammen med Explorer 5.0.

Uha, det er da forhåbentlig ikke en forretning, der har solgt dig den harddisk.

kjust skrev:Min Windows XP Home Edition (opgradering) er dansk sproget og jeg får ikke lov til at opdatere den svenske udgave.

Ikke at jeg har den store forstand på opgraderinger, men hvad får du af fejlmeddelelse?

kjust skrev:Jeg kan heller ikke finde Explorer 7.0 hos Microsoft som passer sammen med Millennium.

Nej, men du burde kunne hente Internet Explorer 6.0 via Windows Update - hvis Microsoft stadig supporterer Windows ME. Men det vil nok være en god ide at finde en løsning, så du kan få installeret XP - eller at du i stedet installerer Linux. Windows ME var ikke engang særligt godt, da det blev udsendt for mange. mange år siden.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt