Fjerne Windows Defender

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Fjerne Windows Defender

Indlægaf hodingi » søn apr 25, 2010 14:05

Hej
Jeg kan ikke fjerne defender, Jeg køre Win7 ultimate 64bit og jeg køre McAfee Total Prot. men defender går ind og slukker for McAfee,
så Mc kommer med besked om at den er slukket, jeg har været inde i løsningscenteret men der kan jeg kun røre ved Mc, ikke defender.
Når jeg så prøver at fjerne defender, får jeg at vide at TrustedInstaller ikke vil tillade at jeg vil slette den, og når jeg går ind og prøver
at få rettigheder over den, siger den at den ikke kan finde defender, og så kan jeg ikke slå den til. Er det noget i kan hjælpe mig med.
Med Venlig Hilsen og på Forhånd Tak
Hodingi
hodingi

Re: Fjerne Windows Defender

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn apr 25, 2010 15:06

Du kan ikke fjerne Defender fra Windows 7. Du burde kunne gå ind i Defenders indstillinger og slå den fra, så den ikke konflikter med dine andre programmer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf hodingi » søn apr 25, 2010 15:23

Det kan jeg, men i løbet af et par dage kommer den igen op og slår McAfee fra, det har den gjort lige fra starten af win7 blev inst.
hodingi

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn apr 25, 2010 21:22

Hvordan har du slået den fra? Prøv at tjekke denne guide - den er på engelsk, men med masser af skærmbilleder:
http://www.sevenforums.com/tutorials/63 ... n-off.html
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Regmos » man apr 26, 2010 17:35

Du kan prøve at deaktivere den normalt, og derefter gå til Tjenester (Start > Kør > skriv: services.msc > OK), finde Windows Defender, højreklik på den, vælg Egenskaber og sæt Starttype til Deaktiveret.
Det kan lade sig gøre i Vista, så mon ikke det også gælder for W 7.
Mvh. Regmos
Panda Free Antivirus, HitmanPro/HitmanPro.Alert, Windows Firewall Control og Norton Connectsafe
Brugeravatar
Regmos

Tilbage til Hjælp til alt