opdateringer/windows update/fejler ??

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

opdateringer/windows update/fejler ??

Indlægaf renelyd » ons sep 02, 2009 22:08

kære venner..
jeg har fået et problem på det sidste,som nok andre har mødt også:
mine opdateringer som jeg henter via automatisk opdatering i vista update..
når jeg skal hente en opdatering mest dem som kommer lige efter den første..så er der fejl og de hentes ikke ,,
så jeg må selv i komandoprompt..orker det ikke rigtigt

feks idag:opdatering :klikker hent ..og FEJL 8007000b
godt jeg går i start og skriver i søg bla bla
og så skal jeg jo klikke på :kør som administrator ..den er ikke i min start mere som linje(mulighed) ????
men trods får jeg alså gemmentvunget opdateringer ne ..
men der må være et eller andet forhold som gør at jeg ikke kan hente en del opdateringer ??når de står og er parate ??

hva kunne budet være
på forhånd mange tak...
mvh RENELYD
Vedhæftede filer
Udklip.JPG
Udklip.JPG (77.4 KiB) Vist 1758 gange
Brugeravatar
renelyd

Geografisk sted: rødøvre storkøbenhavn

Re: opdateringer/windows update/fejler

Indlægaf margit 49tax2zv » tors sep 10, 2009 21:30

[color=#4000FF]Vil bare lige sige at jeg også har vrøvl med at opdatere windows vista. Har også fået div. fejl bl.a 8007000B.
Jeg skrev til microsoft og hjælp og de svarede også med flere spørgsmål og var meget venlige. Men inden jeg fik svaret på de spørgsmål kunne opdateringerne pludselig godt gå igennem.
Men nu har jeg vrøvl igen... Der må da være noget helt galt med vista og de der opdateringer. For det er alt for stort et arbejde at have problemer med sådan en biting, når computeren er indstillet til at vise opdateringerne og så til at installere dem.[/color]Venligst
Margit :cry: :|[code][/code]
margit 49tax2zv

Tilbage til Hjælp til alt