Mejse skrev:Jeg er meget glad for Thunderbird. Jeg kunne godt tænke mig, at lave om på mine meddelelser (udseende). Jeg synes det er lidt kedeligt med en hvid baggrund.
Er det noget man kan? Jeg har prøvet at se i vejledningerne men har ikke kunne finde noget.
Hilsen Marianne

Jeg vil mene at du kan lave dine helt egne baggrunde. Du kan bruge et billede eller en tegning blot skal det være lysnet så meget at teksten du skriver oven i kan ses. Du kan også blot vælge baggrundsfarve.
Det gøres ved at oprette en ny meddelelse, placere cursoren i meddelelses-feltet, derefter i "Formater > Sidens farve og baggrund"

- Ny meddelelse.jpg (75.87 KiB) Vist 7512 gange

- Sidefarver_og_baggrund.jpg (29.57 KiB) Vist 7509 gange
Et klik på firkanten efter "Baggrund for:" giver en farvepalet at vælge baggrundsfarve fra og "Vælg fil" giver mulighed for at indsætte et baggrundsbillede som alt efter størrelsen bliver gentaget x-antal gange.
Mailen så mig bekendt også nød til at blive sendt som HTML for at modtageren kan se andet end teksten
Min helt private mening er at jeg hellere vil have et flot designet
visitkort under de mails jeg skriver end sætte en masse forstyrrende ind i mailen, men det er en smagssag