Firefox lukker ikke rigtig

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Firefox lukker ikke rigtig

Indlægaf hodingi » lør jul 25, 2009 12:12

Når jeg får en email fra JP med nyheder, så åbner den nyheden i firefox, når jeg har læst den lukker jeg firefox og læser vidre i emailen.
når jeg finder en ny nyhed og trykker på den, så for jeg en meddelse om at firefox stadig køre og jeg skal lukke den før at den vil vise
den nye nyhed. Jeg lukker altid firefox med det røde kryds, det samme sker i andre programmer ogse dog ikke hvergang, kan man gøre
noget ved det. Jeg går ind i jobliste og lukker firefox, men det er træls så tit det sker. Jeg køre med den nyeste firefox og vista med
alle nye driver med driver magican og secunia psi. er der nogen løsning på det, skal lige sige at det startede med firefox 3,5.
Med Venlig Hilsen
hodingi
hodingi

Re: Firefox lukker ikke rigtig

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 25, 2009 13:52

Jeg ved ikke umiddelbart, hvad problemet er. Hvar du samme problem, hvis du starter Firefox fra startmenuen, lukker og så genstarter?

Hvis ikke, skyldes fejlen måske, at Firefox bliver startet via et link i en mail.

Hvorfor lukker du egentlig Firefox hver gang. Hvis du i stedet nøjes med at minimere Firefox, har du ikke problemet, og så sparer du opstartstiden, hver gang du skal åbne et link.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf hodingi » lør jul 25, 2009 14:23

Ja det er ligegyltig hvordan jeg starter, og jeg lukker ikke firefox mere, men den har først begyndt på det efter at jeg fik 3,5
hodingi

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 25, 2009 14:34

Måske det er en udvidelse, der driller. Prøv at starte Firefox i fejlksikret tilstand for at se, om problemet så forsvinder.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt