Hej - jeg har fået problemer med min hjemmeside www.humledal.dk. Taster man adressen ind i Firefox mødes man af et Google-skilt, der fortæller, at hjemmesiden kan/vil forårsage skader på ens computer, hvis man ikke skyndsomst forlader stedet. Taster man i stedet adressen i IE sker der ikke andet end, at man kommer ind på siden.
Ligeledes er alle søgninger i Google på søgeord, der relaterer til hjemmesiden forsynet med underskriften: Dette websted kan beskadige din computer.
Nogen hjælp via Googles webmasterværktøjer synes jeg ikke rigtig, jeg har kunnet få. Et forsøg på at få revurderet siden afsendt 30/4 er stadig ikke besvaret.
Da mit hidtidige webhotel var nævnt i en af rapporterne, tog jeg det lidt besværlige skridt og skiftede udbyder. Siden står dd i Googles rapporter stadig som hosted hos den tidligere udbyder.
Jeg har testet hjemmesiden hos Symantec og fået melding om, at den er helt clean.
Er der nogen, der har erfaring med det her? Og er der nogen der nogen forslag til hvordan jeg slipper ud af Googles klør?
med venlig hilsen
Bent