Windows update...driller!

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Windows update...driller!

Indlægaf anne marie hamley » tirs maj 06, 2008 10:55

Hej igen Ludvig.

Efter at jeg ar opgraderet mit Windows XP program, kan jeg ikke indstallere de opdateringer, som ligger klar til mig. Jeg har været ude for det problem før, men kan selvfølgelig ikke huske,hvordan jeg går ind, og for dette problem rettet. :(

Jeg har set i andre "forums", at det er et jævnligt problem, og de løsninger der er kommet frem der, hjælper ikke på mit problem (det var.
Discussions in Windows XP).
Håber, at du som altid, har fin løsning.
:D
VH Anne Marie Hamley :lol:
tottemand
anne marie hamley

Geografisk sted: Grenå

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs maj 06, 2008 11:12

Får du en fejlmeddelelse? Eller kan du fortælle, hvad der sker, når du prøver at opdatere?

Jegv ed ikke, om det er problemet hos dig, men jeg har set andre have problemer, fordi deres firewall har blokeret for opdateringen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

window opdateringer--driller

Indlægaf anne marie hamley » fre maj 09, 2008 16:22

Kim Ludvigsen skrev:Får du en fejlmeddelelse? Eller kan du fortælle, hvad der sker, når du prøver at opdatere?

Jegv ed ikke, om det er problemet hos dig, men jeg har set andre have problemer, fordi deres firewall har blokeret for opdateringen.

Hej.

de eneste der bliver skrevet, er i opdateringsrubrikken, står der, ar det ikke lykkedes, at installere disse opdateringer.

Og jag har prøvet, at lade firewall være slået fra, men det hjalp heller ikke.
Såååå..hvad nu

vh anne marie hamley
tottemand
anne marie hamley

Geografisk sted: Grenå

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre maj 09, 2008 16:32

Opdateringerne har vist nummerkoder. Du kan prøve at søge efter den pågældende nummerkode på Google, så finder du måske andre med samme problem og en løsning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » fre maj 09, 2008 16:36

Kim Ludvigsen skrev:Opdateringerne har vist nummerkoder. Du kan prøve at søge efter den pågældende nummerkode på Google, så finder du måske andre med samme problem og en løsning.

Hej..ja.det vil jeg prøve. Tak for det

mvh a.m.hamley
Gæst

Tilbage til Hjælp til alt