DRM

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

DRM

Indlægaf bospc » søn maj 04, 2008 19:37

Hvor finder jeg mappen DRM. Den skulle ligge her C:\Documents and Settings\All Users men det gør den ikke. Jeg har sat flueben ved "Vis skjulte filer og mapper".
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc

Geografisk sted: Nyborg

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn maj 04, 2008 21:45

Den findes ikke i standardinstallationen. Hvad skal du bruge mappen til?

Umiddelbart lyder det som noget DRM-beskyttelse, og så skal du sikkert installere noget i form af en opdatering eller et plugin til Windows eller Windows Media Player.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

DRM

Indlægaf bospc » man maj 05, 2008 8:20

Kim Ludvigsen skrev:Den findes ikke i standardinstallationen. Hvad skal du bruge mappen til?

Umiddelbart lyder det som noget DRM-beskyttelse, og så skal du sikkert installere noget i form af en opdatering eller et plugin til Windows eller Windows Media Player.

Det er det nemlig. For at kunne afspille de numre man har downloadet hos PLAY skal man omdøbe mappen DRM til DRMbackup for derefter at opdaterer hos Microsoft. Jeg har fundet og omdøbt mappen før men, nu virker det ikke igen og jeg kan ikke finde mappen.
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc

Geografisk sted: Nyborg

Indlægaf Kim Ludvigsen » man maj 05, 2008 10:12

Du kan evt. prøve at opdatere hos Microsoft, selvom du ikke har omdøbt mappen. Omdøbningen skal åbenbart gøres for at skjule mappen for opdateringen. Men hvis du ikke kan finde mappen, så kan opdateringen måske heller ikke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt