Jeg har en sön på 49 som i sin ungdom var med i gruppen af anonyme hackere ,, hhan fortalte dengang at de primärt var ude efter systemer der körte for Stat og kommuner ,, selvom han siger at han har glemt det meste om pc'ere, så mä det väre Ham der pusler &/ spionerer i baggrunden ,, I dag på fb svävede et billede af ham hen over skärmen ,, Jeg tror bestemt at det var tilfäldigt ,, jeg lukkede straks pc'en !!!
Bortset fra en mail i 2012 har jeg ikke haft kontakt med ham i 10 år ,, hans sön på 19 provokerede jeg (helt bevidst) i går aftes ,, frygter at han ender som sin far
Jeg kan märke at pc'en til tider körer meget langsomt ,, at cursor (pilen) ofte roterer uden at göre noget
jeg tror han piller ved script-filerne når jeg er på fb
tidligere ~ dengang han oprettede et firma "Just Healing" trykkede jeg på "synes om" ,, I dag har jeg fjernet den godkendelse OG slettet et par linier i Script-filen der viser hovedsiden ,, Jeg ved ikke om DkT var klogt ,, for en sikkerheds skyld lukkede jeg af ,, slukkede al internet og rebootede igen
Facebook virker normal, men hvor länge ?
Jeg glemte at fortälle ,, Jeg installerede Malware free og körte en total scanning ,, loggen viser at der var 6 indträng (uönskede objecter) ,,nu i karantäne
derefter installerede jeg Malaware Chameleon 3.1.7 og scannede en gang til ,, denne gang var der 1 uönsket object
Er der mere jeg skal göre for at väre i Fred ???
Negativt eller positivt svar udbedes ,, Både fordi jeg gerne lärer af mine fejl men også fordi jeg gerne vil blive bedre
Kaspar Just
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko