Programmering og IE 8.0

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Programmering og IE 8.0

Indlægaf LBC » fre jan 14, 2011 20:05

Jeg har lavet en hjemmesideforslag på http://www.lbc-webpro.dk . Den bliver ikke vist rigtig i IE 8.0 men i Mozilla, Cromer og Safari. Jeg har lavet et mellemrum foroven på siden mellem browsertop og hjemmesiden på 25 px. Siden starter op med rigtig visning ved indlæsning, men når jeg kører musen ned på menulinien forsvinder mellemrummet foroven (25 px) og det er kun i IE 8.0. Er der en i dette forum der kender fænomenet og eventuelt har en løsning?

På forhånd tak!

Mvh. Lars
LBC

Geografisk sted: Nr. Søby

Re: Programmering og IE 8.0

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jan 15, 2011 1:01

Jeg kan se, at du også har spurgt i nyhedsgrupperne og der har fået svar. Virker der nu?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf LBC » lør jan 15, 2011 1:20

Kim Ludvigsen skrev:Jeg kan se, at du også har spurgt i nyhedsgrupperne og der har fået svar. Virker der nu?

Hej Kim!

Ja jeg er inde i HTML, - jeg regnede også med at du så håndbold og film fredag aften. Jeg har i mange år kørt med FP og ikke rigtig lært HTML-koderne, så det er lidt svær for mig nogen gange efter jeg er gået i gang med CSS.
Der findes heldigvis mange flinke og hjælpsomme mennesker - ligesom dig selv!
Mvh. Lars
LBC

Indlægaf LBC » lør jan 15, 2011 11:40

Kim Ludvigsen skrev:Jeg kan se, at du også har spurgt i nyhedsgrupperne og der har fået svar. Virker der nu?

Hej Kim!

Jeg har nu fået rettet valideringsfejlene med hjælp fra andre der har check på tingene. Men den hopper stadig op i browseren når jeg kører musen ned på menubjælken. Det må være noget lokalt, for jeg har prøvet på to andre med IE 8.0 og der gør den det ikke. Jeg har nu brugt nogle timer på at nærlæse CSS og jeg har i bund og grund bygget siden forkert op og den fejl vil jeg nøddig gentage. Tak for hjælpen og god weekend!

Mvh. Lars
LBC

Indlægaf Klattrup » lør jan 15, 2011 11:56

Prøv at slå kompabilitetsvisning fra
kompabilitet.jpg
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf LBC » lør jan 15, 2011 14:46

Klattrup skrev:Prøv at slå kompabilitetsvisning fra
kompabilitet.jpg

Hej Klattrup!

Det var lige tricket der skulle til, så blev jeg klogere på IE 8.0.
Tak for hjælpen og god weekend!

Mvh. Lars
LBC

Tilbage til Hjælp til alt