Firefox melder javascript fejl -203

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Indlægaf Gæst » fre jun 20, 2008 21:19

Jeg har stadig problemer med den. Prøvede netop lige dit link. Det er samme besked.
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 20, 2008 21:42

Anonymous skrev:Jeg har stadig problemer med den. Prøvede netop lige dit link. Det er samme besked.

Du har vel ikke Digital signatur installeret?

Digital signatur kan forhindre Firefox i at kontrollere, om en udvidelse er kompatibel. Der har været et par tråde om problemet ovre i MozillaDanmarks forum.

Jeg har kontaktet IT- og Telestyrelsen for at få deres vurdering af problemet, forhåbentlig kommer der svar i næste uge.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » lør jun 21, 2008 14:02

Jeg har Digital Signatur installeret fra TDC.

Den kan jeg desværre ikke undvære.
Gæst

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør jun 21, 2008 16:40

Hej

Jeg har Digital Signatur installeret fra TDC.

Den kan jeg desværre ikke undvære.

Du behøver ikke fjerne din signetur fra computeren, bare midlertidigt fra Firefox, til du har fået installeret dine udvidelser.

Jørgen
Jørgen Rasmussen

Afslutning

Indlægaf Gæst » tirs jul 08, 2008 22:56

Der er kommet en opdatering af DownloadHelper fra Mozilla.

Så kan der downloades igen.

Tak for hjælpen!

Nicki
Gæst

Firefox melder javascript fejl -203

Indlægaf tyld » tirs jul 15, 2008 17:03

Ved ikke om du har fundet ud af det med FF3 men her.

Der er lige det med firefox 3, at der er en hel masse af de gamle tilføjer-programmer fra firefox 2, som ikke kan køre med 3eren, og det tror jeg er meget klogt at afinstallere, da jeg har læst flere steder at de gamle funktioner er ikke klogt at køre med ej heller prøve at download (Det kunne jo være et program man har været glad for, som ikke køre mere ) da det kan skade nogle filer, og funktioner.

Så jeg har i alle tilfælde smidt mine gamle tilføjeprogrammer væk, og er begyndt at sætte nye, og i fleste tilfælde bedre ind.

Her alle Tilføje-programmerne til FF 3, og dem der står med gråt er dem der ikke virker på FF 3, så lad være med at prøve at installere dem, se heller om du har dem liggende fra FF 2 ,og så afinstaller dem.

Håber det kan bruges til noget.

Hilsen Tyld, som kun har haft gode erfaringer med den nye FF3.

HER: link til tilføjer-programmerne: https://addons.mozilla.org/da/firefox/
tyld

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne