Thunderbird og Vista

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Thunderbird og Vista

Indlægaf Torkil » ons aug 27, 2008 11:22

Hej.

Jeg har et lille issue med ovenstående, og ved ikke om det er TB eller Vista (eller min pc).
Jeg har en genvejstast på mit tastatur der starter TB. Fint. Tb starter også op, men "bagved" andre programmer - dvs. det er ikke aktivt. Jeg har f.eks. Firefox åben og vil lige checke post; trykker på genvejen til TB, som åbner. Firefox er bare stadig det billede, der vises på skærmen ...

Hvis jeg gør det omvendt - har TB åben og bruger genvejstast til at åbne Firefox, bliver Firefox det der vises på skærmen.

Nogen bud på at få det til at virke ?? Det er i øvrigt det samme uanset hvordan jeg åbner TB.

PS. Det er da en skam at du har fjernet koen, når man laver indlæg :mrgreen:
Torkil

Re: Thunderbird og Vista

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons aug 27, 2008 11:27

Er Thunderbird minimeret, eller ligger det bare bag de andre programmer på skærmen?

Mht. koen, så var jeg meget nervøs for, om det pludselig ville strømme ind med spam, men indtil nu går det meget fint.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf torkil » ons aug 27, 2008 11:39

Der ligger bare bag de andre programmer ...
torkil

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons aug 27, 2008 11:49

Så har jeg desværre ingen løsning. Jeg vil tro, det er i styresystemet, der skal ændres et eller andet, men det kan være, de er mere vidende ovre i MozillaDanmarks forum.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne